BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Som administrativ medarbejder i staben er du kompetent og engageret i dit felt og begejstres over både indhold, processer og facilitatorrollen i og omkring arbejdet med arbejdsmiljø. Samtidig trives du godt med HR administrative opgaver og ad hoc administrativ ledelsesunderstøttelse.
Stillingen
Du bliver ansat i en delt funktion med to prioriterede opgaver; administration og arbejdsmiljø – det er derfor vigtigt at du kan prioritere og planlægge egen dag ift. planlagte indsatser mv. uden at nedprioritere de overordnede opgaver. Du skal forvente, at de to funktioner fylder nogenlunde lige meget i hverdagen, periodevist med øget fokus på arbejdsmiljø.
Arbejdsmiljøkoordinator-funktionen dækker hele Afdelingen for Retspsykiatri, som består af stab, Retspsykiatrisk Ambulatorium, Sikringsafdelingen med fire sengeafsnit og RAR med fem sengeafsnit.
Dine opgaver vil være
Som arbejdsmiljøkoordinator;
- Kontaktperson/koordinator på afdelingens samlede arbejdsmiljøområde
- Facillitering af processer og fremlæggelse af data på møder
- Udarbejdelse af årshjul og mødestruktur
- Vejlednings og implementeringsopgaver ift. ledelses- og arbejdsmiljøgrupper indenfor arbejdsmiljø og nye tiltag
- Sagsbehandling og registrering af arbejdsskader
- Datatræk
- Igangsætning og opfølgning på APV og trivselsmålinger samt støtte til arbejdsmiljørepræsentanter
- Planlægning af og bistand ved besøg fra Arbejdstilsynet og andre myndigheder
Som administrativ ledelsessupport;
- Ajourføring af personalelister
- Bestilling af udstyr og inventar
- Ad hoc administration: ESDH, forplejning til møder, referent opgaver, afløsning på hovedpostkasse
- Ad hoc servicemindede opgaver: Forplejning, kalenderstyring mv.
- On-boarding: Bestille adgange, ID-kort, kursusadministration, intro-programmer mv.
- Mindre sagsbehandling ift. HR, bl.a. afsked, ændringer i ansættelse, indkaldelser til samtaler
- IT; MS Office-pakken, HR On, GO, Den administrative Portal, SafetyNet og Targit
Vi forventer, at du
- Har en relevant administrativ baggrund eller erfaring fra lignende opgaver
- Hurtigt får overblik og kan opbygge gode strukturer
- Har lyst til at udføre administrative opgaver, der får linjerne til at hænge sammen
- Har erfaring med – eller lysten til at uddanne dig – indenfor arbejdsmiljøindsatser og gældende love og regler på området
- Har erfaring med arbejdet med arbejdsmiljø i en driftsnær afdeling
- Har kendskab til arbejdet med APV og trivselsmålinger
- Er stærk og tydelig i din kommunikation, både i skrift og tale
- Formår at formidle overfor både mindre og større grupper
- Er loyal overfor ledelses- og politiske beslutninger
- Har evne og lyst til at facilitere møder og processer
- Formår at prioritere egne opgaver
- Har kendskab til eller erfaring med implementeringsarbejde
Du leverer dagligt en imødekommende og professionel service overfor interne og eksterne samarbejdspartnere. Det er vigtigt, at dit menneskesyn rækker ud over sygdom og retslige foranstaltninger, og du ser mennesket bag sygdommen - også i en stabsfunktion.
Staben
Du bliver en del af en engageret stab på i alt 11 kolleger, der samarbejder om opgaver omkring afdelingsledelse og afdelingens øvrige ledelsesgruppe, og ofte navigerer og prioriterer i opgaver med korte deadlines.
Staben består af to ledelsesunderstøttende dele; en del, der er centreret om administrative opgaver og arbejdsmiljø, og en del, der udfører overordnede funktioner relateret til kvalitet, controlling, patientpleje- og behandling, sikkerhed og uddannelse.
Staben servicerer afdelingsledelsen, den samlede ledelsesgruppe og i nogle tilfælde hele afdelingen. Du får et eget ansvar for opgaverne omkring arbejdsmiljø, mens de administrative opgaver sker i et samarbejde.
Et godt samarbejde på tværs af afdelingen er grundlæggende for, at det fungerer optimalt og med en stadig stigende opmærksomhed på både faglighed og udvikling.
Rammer for stillingen
Ansættelsesdato: Den 1. november 2024 eller snarest muligt efter aftale.
Arbejdstid: 37 timer.
Løn og ansættelse: Ansættelse sker iht. overenskomst mellem Danske Regioner og HK.
Ansøgningsfrist: Den 15. september 2024.
Samtaler: Afholdes i uge 38/39.
Ved tilbud om ansættelse, indhentes der som minimum referencer ved nuværende leder, ligesom der indhentes offentlig straffeattest efter gældende regler.
Vil du vide mere
Hvis du vil vide mere om staben eller har spørgsmål til stillingens indhold, er du meget velkommen til at kontakte chefsygeplejerske Anne L. Eisenhardt på telefon 93 59 58 70 eller sekretariatsleder Lotte Andersen på telefon 93 56 68 58.
Læs mere om Afdeling for Retspsykiatri her: Udvidelse af retspsykiatrien (jobipsykiatrien.dk)
Psykiatrien som arbejdsplads
I Psykiatrien Region Sjælland kan du gøre en forskel for hele mennesket. Vi skaber håb, vilje og lyst til livet. Du gør en meningsfuld forskel, når du vælger at arbejde i Psykiatrien. Gør karriere i Psykiatrien, hvis du vil redde mere end liv. Se mere på Jobipsykiatrien.dk – og læs om udviklingsmuligheder, karriereveje og alt det andet som er rart at vide, når man søger nyt job.
Om Psykiatrien
Psykiatrien Region Sjælland er en behandlingspsykiatri, der består af en række sengeafsnit og ambulante enheder rundt omkring i regionen. Vi varetager psykiatrisk udredning og behandling samt akutforpligtelsen i Region Sjælland.
Vi udvikler og formidler en bred vifte af psykiatriske tilbud til regionens borgere, og vi har en anonym rådgivning, som er åben for alle, der har behov for viden eller sparring om psykisk sygdom. Vi forsker bredt med inddragelse af både patienter og pårørende. Vi ser det som en vigtig opgave at uddanne fremtidens medarbejdere, så vi varetager også en stor uddannelsesopgave.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Sjælland, Alleen, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6101691