Ved du hvad KSD er? Så læs videre her ...
Administrativ sagsbehandler til udbetaling af sygedagpenge m.v. i Rådgivning og Udbetaling
Sygedagpengeteamet søger en administrativ kontoruddannet kollega med lyst til lovbestemte myndighedsopgaver, gerne med kendskab til udbetaling af sygedagpenge, ressourceforløbsydelse og fleks løntilskud. Stillingen er på fuld tid med ansættelse snarest.
I sygedagpengeteamet er der 8 administrative sagsbehandlere, med selvstændigt ansvar for bevilling af sygedagpenge og løbende udbetalinger af andre ydelser. Vi er et velfungerende team, som tager fælles ansvar for opgaverne og hjælper hinanden.
vi ønsker os selvfølgelig en erfaren kollega, men ved også godt at det nok ikke er realistisk.
Så - hvis du er nyuddannet, tilbyder vi dig en grundig introduktion til opgaverne, makkerordning og tæt opfølgning fra nærmeste leder Målet er selvfølgelig, at du hurtigt kommer på niveau med dine erfarne kolleger.
Kerneopgaverne er
- Digital behandling af ansøgninger om sygedagpenge
- telefonisk vejledning af borgere, virksomheder og samarbejdspartnere
- løbende udbetalinger af fleks løntilskud, sygedagpenge og arbejdsgiverrefusioner
- løbende udbetalinger af ressourceforløbsydelse under jobafklaringsforløb i fagsystemet KY
- udredning og afstemning af mellemregningskonti
- behandling af klagesager
- andre opgaver indenfor afdelingens område, f.eks. regreskrav, oplæring af elever, videndeling og samarbejde på tværs af fagområder og ikke mindst faglig sparring med kolleger
Teamet har ansvar for at udbetalinger sker til tiden på et korrekt lovgrundlag.
Du er som resten af teamet optaget af at forklare lovens bestemmelser i et let forståeligt sprog for borgere og arbejdsgivere, herunder vejlede om digitale løsninger inden for sygedagpenge og fleks løntilskud.
Vi lægger vægt på, at du
- er kommunalt uddannet kontorassistent
- Forstår at lovgivning og data disciplin går hånd i hånd
- arbejder engageret og struktureret i digitale fagsystemer
- evner samarbejde og bidrager positivt til vores gode arbejdsmiljø
- kan lide afvekslende og selvstændigt arbejde
- er sikker i lovgivning og trives med digitale administrative opgaver
Vi tilbyder
- dygtige engagerede kolleger, med vægt på et højt socialfagligt niveau
- et tæt og prioriteret samarbejde med kommunens øvrige afdelinger
- fokus på kerneopgaverne og respekt for myndighedsrollen
- flekstid og sundhedsordning
- mulighed for hjemmearbejde, når vi vurderer, at du er klar til det
- en afslappet omgangstone og ret stor fleksibilitet
Det praktiske
Vi har til huse midt i Slagelse, kun 10 minutter fra stationen i gåafstand.
Vi har gode fysiske rammer, fri frugt, kaffe, te og vand.
Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og efter principperne i Ny Løn.
Der skal foreligge straffeattest ved ansættelse i Slagelse Kommune.
Vil du vide mere, så kontakt
- faglig koordinator Charlotte Læsø, på telefon 20 57 51 18 / mail på chlas@slagelse.dk eller
- afdelingschef Helle Guldager, på mail hegul@slagelse.dk
Frist
Send din ansøgning til os via det digitale link senest
- den 3. december 2024 kl. 9.00.
Samtaler forventes afholdt den 10. december 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Rådgivning og Udbetaling, Gørtlergade, 4200 Slagelse
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6147942