Bliv administrativ sagsbehandler i udbetalingsteamet og gør en forskel inden for integrations- og kontanthjælpsområdet

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi opnormerer, fordi vi forventer, at kontanthjælpsreformen bliver vedtaget, og fordi vi har travlt på integrationsområdet. Vi søger derfor snarest en ny kollega på fuld tid til vores Udbetalingsteam på Ydelsesområdet.

I teamet er vi 9 administrative sagsbehandlere, der arbejder med administration og rådgivning om ydelser til borgere, som modtager kontanthjælp og integrationsydelse.

Hovedparten af dine kommende kolleger er ret erfarne, så hvis du er nyuddannet, tilbyder vi gerne en grundig introduktion til opgaverne, makkerordning og tæt opfølgning med nærmeste leder.

Kerneopgaver i Udbetalingsteamet

  • Beregning og udbetaling af forsørgelsesydelser efter Aktivloven og Integrationsloven med videre
  • Kompetence til at sanktionere i ydelser efter indstilling fra Jobcenteret
  • Digital journalisering, beslutningsskrivelser, og anke besvarelser
  • Udbetaling af enkeltydelser
  • Økonomisk opfølgning på løbende udbetalinger
  • Telefoniske samtaler med borgere og samarbejdspartnere
  • Råd og vejledning til borgerne om udbetalinger.

Vi lægger vægt på, at du
  • er kommunalt uddannet kontorassistent, gerne med kendskab til myndighedsområderne
  • arbejder engageret, struktureret og helhedsorienteret i et borgerperspektiv
  • har lyst og gerne erfaring i at arbejde med kontanthjælpsmodtagere og ydelsesområdet
  • er sikker i lovgivning og trives med administrative opgaver og IT
  • anerkender dialog som et fagligt redskab i myndighedsarbejdet
  • bidrager konstruktivt til fællesskabet og vores gode arbejdsmiljø.
Det er ”et must”, at du kan anvende vores digitale fagsystem KY. Vi skal nok lære dig op i systemet, hvis du har brug for det. Data disciplin og respekt for GPDR indgår selvfølgelig i dit DNA.

Vi tilbyder
  • dygtige og erfarne kolleger, som glæder sig til at få dig ind i gruppen
  • et højt arbejdstempo i en afslappet atmosfære
  • fokus på faglig udvikling, vidensdeling og feedback fra nærmeste leder
  • et tæt og prioriteret samarbejde med kommunens øvrige afdelinger
  • stor selvstændig beslutningskompetence, når du kan opgaverne
  • mulighed for hjemmearbejde, når vi vurderer, at du er klar til det.

Det praktiske
Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og efter principperne i Ny Løn.

Vi har flekstid, sundhedsordning, fri kaffe og et godt arbejdsmiljø.

Flere oplysninger:
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte;
Ansøgning:
Vi glæder os til at modtage din ansøgning
  • senest onsdag den 15. januar 2025 kl. 9.00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 20. januar.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Slagelse Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Rådgivning og Udbetaling, Gørtlergade, 4200 Slagelse

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-01-2025; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/cdae285b-2e9a-4b35-a52f-1cce04b452cb

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook