BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
- med reference til Country Manager
Scankab Cables A/S
Malervænget 3, 5560 Aarup
VIRKSOMHEDEN
Scankab Cables A/S - en del af Scankab Nordic-koncernen - er en førende producent og leverandør af kabler til en bred vifte af brancher.
Med mere end 30 års erfaring og ekspertise i branchen, har de etableret sig som en pålidelig og innovativ partner for deres kunder. Hos Scankab Cables har de know-how og erfaringen in-house. Produkterne findes i deres brede produktportefølje, der alle produceres på deres egne fabrikker.
Sortimentet af kabler inkluderer alt fra standard- og specialkabler til kundespecifikke løsninger, der er designet til at imødekomme selv de mest krævende behov. Scankab har et stærkt engagement i kvalitet, service og bæredygtighed, og deres dedikerede team af professionelle medarbejdere er den vigtigste ressource.
STILLINGEN
Den nye Eksterne Sælger (ES) varetager hele flowet fra kundehenvendelse til leverance i den rigtige kvalitet og til aftalt leveringstid.
Den nye ES vil indgå med de øvrige kollegaer i et team, hvor det primære kundesegment er hos de danske installatører. ES vil opleve et åbent og uformelt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer, som vægter samarbejde, humor og det gode forhold til kunden.
OPGAVEN
Den nye ES vil få ansvaret for salg og udvikling af kunderne i en allerede stærk kundeportefølje.
Der vil være et tæt samarbejde med kundesupport samt det øvrige salgsteam for at sikre, at kunderne får den bedste service og sparring. Kunderne er placeret på Sjælland og de omkringliggende øer. Den nye ES vil arbejde fra hovedkontoret i Aarup nær Odense, såfremt der ikke er aftalt kundebesøg.
De væsentligste opgaver vil være:
- Analysere, opbygge og pleje relationerne til nye og eksisterende kunder
- Etablere og udvikle kundedialogen
- Sikring af et solidt samarbejde med kunden
- Rådgivende teknisk salg, hvor man kommer i dybden med sine kunder
- Succes gennem evnen til at opbygge relationer til potentielle kunder
- Håndtering af eksisterende kunder
- Sikre sammensætning af produktprogram og set-up, der opfylder kundens behov
- Ajourføring af CRM-system samt rapportering i samme
KANDIDATEN
Den nye ES kommer ideelt set med en teknisk baggrund og brænder for at yde sikker og professionel kunderådgivning. Kandidaten kommer gerne fra en tilsvarende stilling og søger nye muligheder.
Derudover er følgende punkter at foretrække:
- Arbejder struktureret, selvstændigt og trives i et forandringsmiljø
- God forhandler og kender den svære balance mellem kompromis og gennemslagskraft
- Skaber relationer
- Har et højt engagement, drive og overblik til opnåelse af virksomhedens fælles mål
- Teamplayer og gode kommunikationsevner
Da stillingen er meget selvstændig, er initiativ og evnen til at motivere og holde sig selv i gang meget vigtig. Der lægges desuden vægt på udadvendthed, overblik og en serviceorienteret indstilling.
UDDANNELSE
Relevant videregående uddannelse og/eller anden teknisk uddannelse.
IT
Kendskab til NAV vil være at foretrække - det er dog ikke et krav. Dernæst vil et indgående kendskab til CRM-systemet Super Office, samt MS Office være en fordel. Det forventes, at kandidaten har evner, interesse, flair for IT-løsninger og optimering af samme.
En naturlig nysgerrighed for at anvende smartere løsninger vil være en fordel.
SPROG
Dansk og gerne engelsk i skrift og tale.
DOMICIL
Kandidaten bor med fordel centralt på Sjælland da salgsdistrikt vil blive Sjælland og øerne.
TILTRÆDELSE
Snarest, men vi venter selvfølgelig gerne på den rette kandidat
GAGEPAKKE
Der tilbydes en konkurrencedygtig lønpakke.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
TARGET Headhunting ApS, Forskerparken, 5230 Odense M
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5974054