BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du både sagsbehandle kropsbårne hjælpemidler og samtidig være med til at dygtiggøre vores sagsbehandlerteam, så er det dig vi søger!
Stillingen er opdelt således, at du vil være sagsbehandler på det kropsbårne område, og samtidig som faglig koordinator, ville skulle varetage den faglige understøttelse af dine kollegaer.
Stillingen er på 37 timer ugentlig til besættelse pr. 1. marts 2024.
Hjælpemiddelområdet er en del af Myndighedsafdelingen i Sundhed og Ældre, i Slagelse Kommune, og varetager sagsbehandlingen af ansøgninger indenfor Servicelovens §§ 112, 113, 114, 116 og 122. Området består af Genbrugsområdet, Kropsbårne område og Hjælpemiddeldepot, og omfatter 42 medarbejdere i alt.
Dine vigtigste arbejdsopgaver
- Sagsbehandling af kropsbårne hjælpemidler
- Indgå i de daglige administrative opgaver med kollegaerne fx telefonvagt og post fordeling
- Yde faglig sparring og vejledning til kollegaerne i det daglige arbejde
- Udvikle og kvalificere vores sagsbehandling i forhold til praksisafgørelser
- Understøtte, at sagsbehandlingen lever op til god forvaltningsskik i forhold til retssikkerhed og fristoverholdelse, og at den er i overensstemmelse med politisk vedtagne serviceniveauer
- Understøtte, at økonomihensyn samtænkes med fagligheden
- Understøtte de udbud der løbende er på området.
Du bliver en del af et arbejdsfællesskab, hvor vi hjælper hinanden og arbejder sammen for at øge kvaliteten af alt hvad vi gør. Vi lægger vægt på videndeling, læring og at vi også har det sjovt når vi går på arbejde.
Dine kompetencer
- Du har en relevant administrativ og/eller sundhedsfaglig uddannelse
- Du har erfaring indenfor sagsbehandling af kropsbårne hjælpemidler
- Du har erfaring med at arbejde med lovgivning og praksisafgørelser
- Vi ser gerne at du allerede har erfaring som faglig koordinator eller lignende
- Er vedholdende, systematisk og har en løsningsfokuseret tilgang til dit arbejde og en evne til at følge tiltag og processer til dørs
- Har lyst til at arbejde udviklingsorienteret og har fokus på faglig udvikling
- Har personlig gennemslagskraft og er stærk i formidling både mundtlig og skriftlig
- Bidrager til at omsætte metoder, lovgivning og strategier til praksis
- Formår at samarbejde på tværs af fagområder og forvaltninger i en stor kommune
- Gerne kendskab til Nexus og eDoc.
For at lykkes i jobbet er det vigtigt, at du er
- indstillet på, og har lyst til en tæt og daglig kontakt med borgere og kollegaer
- kan tage selvstændigt ansvar og prioritere egne opgaver og samtidig være en teamplayer
- mødestabil, har gå-på-mod og kan bevare roen og overblikket i travle perioder
- uhøjtidelig, ligetil, hjælpsom, har humor og er positiv
- bidrager til at skabe et godt arbejdsmiljø.
Vi kan tilbyde
- en travl arbejdsplads der tilbyder et spændende og udfordrende job, med mulighed for at præge sin hverdag
- en arbejdsplads, hvor vi har fokus på kerneopgaven og arbejdsfællesskabet
- en arbejdsplads, som har fokus på trivsel og det gode arbejdsmiljø
- en arbejdsplads hvor kollegial støtte, råd og vejledning er en forudsætning for vores gode resultater.
Løn- og ansættelsesforhold
Efter gældende overenskomst og med en arbejdstidsplacering mandag til fredag efter aftale mellem kl. 8-17 m/ flekstidsaftale.
Arbejdspladsen er Industrivej 9, 4200 Slagelse.
Der vil i forbindelse med ansættelse blive indhentet straffeattest.
Vil du vide mere, kan du kontakte
- områdeleder Karen Jørgensen på telefon 58 57 97 89 eller mail dkjor@slagelse.dk
Ansøgningsfrist
- torsdag den 11. januar 2024, kl. 12.00.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt
- tirsdag den 16. januar 2024
- du skal være opmærksom på at kunne blive indkaldt til samtale med kort varsel.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Slagelse Kommune, Rådhuspladsen, 4200 Slagelse
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5963918