BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en ansvarsfuld og selvstændig barselsvikar til vores uddannelsesteam, til at varetage administrative opgaver i relation til lægelig videreuddannelse. Vi forestiller os, at du er akademiker eller professionsbachelor inden for sundhed eller offentlig administration.
Om stillingen
Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse (NSR) vil være kendt for at levere og udvikle høj faglighed. Derfor arbejder vi målrettet med uddannelse inden for det præ- og postgraduate område. Vores uddannelsesteam har stærke ambitioner om, at servicere vores ledelse og organisation inden for uddannelsesområdet. NSR’s strategi ’Sammen er vi bedst’ lever i uddannelsesteamet, hvor vi har meget selvstændige opgaver og samtidig prioriterer faglig sparring og videndeling.
Du vil blive en del af et fagligt stærkt uddannelsesteam, på syv personer, der er kendetegnet ved en tillidsbaseret tilgang, hvor der løftes i flok – og hvor der tages ansvar for opgaverne og det kollegiale fællesskab. Endvidere er det et team med højt humør og plads til at grine.
Dine opgaver
Du skal planlægge og administrere yngre lægers videreuddannelse, der omfatter alle niveauer af speciallægeuddannelsen, samt rekruttering og ansættelse af udenlandske læger.
Du vil dele kontor med chefkonsulenten for lægelig videreuddannelse, som du vil have et tæt samarbejde med. Du vil få en meget bred kontaktflade både internt på sygehuset, og på tværs af regionen samt i samarbejdet med lægepraksis i området og deres praksisuddannelseskoordinator (PUK).
Dine primære opgaver bliver:
- planlægning og koordinering af uddannelsesforløb
- sagsbehandling ifm. barsel, orlovs- og deltidsansøgninger mm
- dokumentation og ajourføring af uddannelsesforløb, herunder udarbejdelse af ansættelses- og uddannelsesaftaler
- superbruger og lokal IT-supporter for Uddannelseslæge.dk
- betjening af NSR’s afdelinger samt 38 lægepraksis
- administration af puljemidler
- planlægning og koordinering af arrangementer og kurser
- ad hoc sekretariatsbetjening
Din profil
Vi vægter kandidater, der har følgende kvalifikationer og kompetencer:
- erfaring med offentlig administration og koordinering - meget gerne kendskab til sundhedsvæsnet
- ansvarsfuld og selvstændig i opgaveløsningen
- bevarer overblikket – også i en travl hverdag
- systematisk, analytisk og grundig - gerne et skridt foran
- hjælpsom, serviceminded og imødekommende
- stærke IT-kundskaber og superbruger i Office-pakken
- trives med et job i en politisk styret organisation og formår at opbygge og vedligeholde et bredt netværk i organisationen og udadtil
Enheden for HR, Uddannelse og Forskning er en af fire enheder i Administrationen, der varetager arbejdsopgaver inden for HR, uddannelse og forskning. Vi har hele sygehuset som vores arbejdsplads, og arbejder på tværs af administrationen med nøglepersoner i afdelingerne.
Vi er 18 medarbejdere med forskellige baggrunde, hvor det faglige arbejdsfællesskab, relationer og et godt arbejdsmiljø vægtes højt. Vi har stor selvstændighed og metodefrihed i opgaveløsningen, og prioriterer det gode samspil med kollegaerne. Endvidere har alle mulighed for ad hoc hjemmearbejde og fleksibilitet i arbejdets tilrettelæggelse, der koordineres i relation til egne og teamets samlede opgaveportefølje.
Ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat den 1. januar 2024. Ansættelse sker på overenskomstmæssige vilkår, og efter aftale med forhandlingsberettiget organisation. Hovedtjenestested vil være på Slagelse Sygehus med andet tjenestested på Næstved Sygehus.
Du vil referere til chef for HR, Uddannelse og Forskning.
Yderligere oplysninger
Hvis du er blevet nysgerrig på stillingen, eller ønsker stillingens indhold uddybet, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anette Sørensen på tlf. 93 57 03 44 eller på mail anesor@regionsjaelland.dk.
Ansøgningsfrist
Mandag den 30. oktober 2023.
Ansættelsessamtaler afholdes onsdag den 15. november 2023.
På Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse sætter vi en ære i at samarbejde på tværs af afdelinger, sygehuse, kommuner og praktiserende læger, fordi det gavner vores patienter. Derfor hedder vores strategi også "Sammen er vi bedst".
Vi har stor tillid til vores medarbejdere og tror på, at åbenhed og frihed skaber udvikling og nytænkning i dagligdagen, så der bliver kortere vej fra ord til handling.
Vi arbejder aktivt med bæredygtighed på flere planer. Både hvad angår miljø, men også omkring vores behandlingsforløb og arbejdsgange. Og kan vi gøre tingene smartere, gør vi det.
Vi lægger stor vægt på, at vores medarbejdere trives. Derfor har vi fokus på såvel tryghed og udviklingsmuligheder, balance mellem arbejde og fritid og en veltilrettelagt onboarding.
Alt det mener vi, er med til at skabe arbejdsglæde hos medarbejderne. En arbejdsglæde, der også er med til at skabe tryghed og tilfredshed hos dem, vi er her for - nemlig patienterne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Region Sjælland, Alleen, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5920761