Onsdag aften blev politiet kaldt til Slagelse Banegård, hvor en 43-årig kvinde fra Nordjylland optrådte højtråbende og aggressivt i et tog. Under hændelsen kaldte kvinden togføreren for "perker" og overfusede en betjent med ringeagtsytringer.
På baggrund af kvindens opførsel blev hun sigtet for overtrædelse af ordensbekendtgørelsen samt for fornærmelig tiltale.
Kilde: Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi