43-årig kvinde fra Nordjylland skaber uro på Slagelse Banegård

dato

Onsdag aften blev politiet kaldt til Slagelse Banegård, hvor en 43-årig kvinde fra Nordjylland optrådte højtråbende og aggressivt i et tog. Under hændelsen kaldte kvinden togføreren for "perker" og overfusede en betjent med ringeagtsytringer.

På baggrund af kvindens opførsel blev hun sigtet for overtrædelse af ordensbekendtgørelsen samt for fornærmelig tiltale.

Kilde: Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi
Mest læste artikler