BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Motiveres du af en hverdag med spændende og varierende arbejdsopgaver inden for service og administration? Har du flair for IT og motiveres du af ansvar og selvstændighed?
Vi søger en medarbejder, der kan varetage en del af Driftsafdelingens administrative arbejdsopgaver, herunder også funktionen som koordinator på arbejdsmiljøområdet i samarbejde med en kollega. Du bliver en central person, der samler trådene lokalt og forankrer arbejdsmiljøarbejdet i samarbejde med arbejdsmiljøgrupperne.
Om os
Driftsafdelingen beskæftiger ca. 200 medarbejdere indenfor håndværk, service og sikkerhedsarbejde samt administration - dette fordelt på tre overordnede geografier i Slagelse, Roskilde/Køge og Vordingborg i Psykiatrien, Region Sjælland.
Vi tilbyder en stilling i Slagelse på en arbejdsplads, der er i udvikling, hvor stemningen er uformel og hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok. Stillingen er på 37 timer fra mandag til fredag med mulighed for at planlægge hjemmearbejdsdage efter aftale. Der må påregnes arbejdsdage i afdelingerne i Roskilde og Vordingborg.
Om jobbet
- Administrativ understøttelse vedr. ansættelser af nye kolleger
- Uddannelsesansvarlig for serviceassistentuddannelsen
- Medvirke til implementering af retningslinjer m.v. herunder opdatering og vedligehold af dokumenter i D4 for Driftsafdelingen
- Vagtplanlægning for serviceafdelingen i Slagelse
- Sikre overholdelse af journaliseringspligten i ESDH systemet GetOrganized (GO)
- Deltage i relevante udviklingsnetværk i Psykiatrien
- Ansvarlig for onboardingprogram i Driftsafdelingen
- Bistå ved fakturahåndtering i ferier
- Ad hoc opgaver
Arbejdsmiljø (varetage funktionen som arbejdsmiljøkoordinator for Serviceafdelingerne og afdelingen for Sikkerhed og Drift)
- Skabe overblik og systematik i arbejdsmiljøarbejdet, herunder sikre at beslutninger implementeres i afdelingen, samt orientere og rådgive om nye regler og love
- Bidrage til at sikre fremdrift i arbejdsmiljøopgaverne, f.eks. APV, trivselsmålinger m.v.
- Bistå arbejdsmiljøgrupperne, fx i forbindelse med analyse af arbejdsskader, udarbejdelse af handleplaner i SafetyNet, udarbejdelse af puljeansøgninger samt arbejdet i Retox kemidatabase
- Tage initiativ til at iværksætte projekter til at fremme et godt arbejdsmiljø, deltage i projekterne samt opfølgning i praksis
- Tilrettelægge og deltage i planlagte besøg fra Arbejdstilsynet
Kvalifikationer
- Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forventer, at du har kompetencer, der matcher ovennævnte jobindhold
- Du er flydende på dansk både i skrift og tale samt evner, at kommunikere på forskellige niveauer i organisationen
- Du er IT-stærk og en rutineret bruger af IT-værktøjer (vi anvender bl.a. Den Administrative Portal, Microsoft Office, GO, HR-ON, Delta, D4, SafetyNet, Retox, Oracle og Opus Vagtplan)
Personlige egenskaber
- Du er ansvarsbevidst, engageret, har ordenssans og trives med mange bolde i luften
- Du arbejder selvstændigt og struktureret
- Du er udadvendt og imødekommende og har gode samarbejdsevner
- Du er positiv, serviceorienteret, fleksibel og nytænkende
- Du er detaljeorienteret og motiveret for at sætte dig ind i nye ting
- Du er en fordel du har kørekort til personbil, og kan stille egen bil til rådighed ved intern transport (kørselsgodtgørelse efter statens takster)
Løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist 9. juni 2024
Ansættelsessamtaler forventes gennemført 13. juni 2024
Ansættelse 1. august 2024
Yderligere informationer kan indhentes ved at kontakte Driftschef Peter Bjørn Christiansen, petch@regionsjaelland.dk / mobil 93 57 64 18.
Psykiatrien som arbejdsplads
I Psykiatrien Region Sjælland kan du gøre en forskel for hele mennesket. Vi skaber håb, vilje og lyst til livet. Du gør en meningsfuld forskel, når du vælger at arbejde i Psykiatrien. Gør karriere i Psykiatrien, hvis du vil redde mere end liv. Se mere på Jobipsykiatrien.dk – og læs om udviklingsmuligheder, karriereveje og alt det andet som er rart at vide, når man søger nyt job.
Om Psykiatrien
Psykiatrien Region Sjælland er en behandlingspsykiatri, der består af en række sengeafsnit og ambulante enheder rundt omkring i regionen. Vi varetager psykiatrisk udredning og behandling samt akutforpligtelsen i Region Sjælland.
Vi udvikler og formidler en bred vifte af psykiatriske tilbud til regionens borgere, og vi har en anonym rådgivning, som er åben for alle, der har behov for viden eller sparring om psykisk sygdom. Vi forsker bredt med inddragelse af både patienter og pårørende. Vi ser det som en vigtig opgave at uddanne fremtidens medarbejdere, så vi varetager også en stor uddannelsesopgave.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Sjælland, Alleen, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6050890