Administrativ sagsbehandler til Rådgivning og Udbetaling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

En af vores kolleger har fået nyt job, og Udbetalingsteamet søger derfor fra 1. maj 2024 en administrativ kontoruddannet kollega med erfaring i udbetaling af kontanthjælpsydelser. Stillingen er på 37 timer ugentligt.

I Udbetalingsteamet er der 9 administrative sagsbehandlere, med selvstændigt ansvar for udbetalinger, økonomiske sanktioner og standsning af ydelser efter Aktivloven og Integrationsloven. Vi er et velfungerende team, som tager fælles ansvar og hjælper hinanden.

Det er naturligvis en fordel, hvis du allerede kender til Lov om aktiv social politik og udbetalingssystemet KY, men ellers vil du blive lært op af dine dygtige kollegaer.

Kerneopgaverne er

  • beregning og udbetaling af forsørgelsesydelser efter Aktivloven og Integrationsloven i fagsystemet KY
  • kompetence til at sanktionere i ydelser efter indstilling fra Jobcenteret
  • digital journalisering, beslutningsskrivelser og ankebesvarelser
  • udbetaling af enkeltydelser
  • betaling af fakturaer via KMD Opus
  • økonomisk opfølgning på løbende udbetalinger
  • telefoniske samtaler med borgere og samarbejdspartnere
  • råd og vejledning af borgerne om udbetalinger

Vi lægger vægt på, at du
  • er uddannet kontorassistent med forståelse for sammenhæng mellem data, disciplin og betydning af korrekte ydelser til borgerne
  • arbejder engageret, struktureret og ansvarligt
  • har gode samarbejdsevner og lyst til team samarbejde
  • kan lide vekslende og selvstændigt arbejde
  • er sikker i lovgivning og trives med digitale administrative opgaver

Vi tilbyder
  • Dygtige og erfarne kolleger, med vægt på et højt socialfagligt niveau
  • Fokus på kerneopgaverne og myndighedsrollen
  • Flekstid og sundhedsordning
  • Mulighed for hjemmearbejde efter nærmere aftale
  • En afslappet omgangstone med opmærksomme kolleger og leder

Det praktiske
Vi har til huse midt i Slagelse, kun 10 minutters gang fra stationen.
Vi har gode fysiske rammer, fri frugt og kaffe.

Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og efter principperne i Ny Løn, med udgangspunkt i grundløn 22, som ligger på ca. 26.000 kr. brutto.

Der skal foreligge straffeattest ved ansættelse i Slagelse Kommune.

Vil du vide mere
Om stillingen, er du velkommen til at kontakte
Frist
  • 22. april 2024 kl. 9.00.

Samtaler forventes afholdt 26. april 2024.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Slagelse Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Rådgivning og Udbetaling, Gørtlergade, 4200 Slagelse

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6020649

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet