BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Medicin 1 på Slagelse Sygehus søger en afdelingsledelsessekretær (20 timer/uge), hvis primære opgave er at støtte afdelingsledelsen. Vi forestiller os, at du er lægesekretær, sundhedsadministrativ koordinator (SAK) eller HK’er med relevant erfaring med offentlige administrative opgaver og ledelsesstøtte.
Medicin 1 er en stor medicinsk afdeling med 2 sengeafsnit og et fællesambulatorium. Medicin 1 dækker specialerne lungemedicin, mave-tarm medicin og gigt-, bindevævs- og rygsygdomme. Der er i alt ca. 130 medarbejdere i afdelingen.
Du vil være sekretær for afdelingsledelsen og bistår vores ledelser med praktiske og administrative opgaver. Derfor vil det have stor betydning, at du er initiativrig, energisk, venlig og serviceminded. Du er god til at formidle og bevæger dig smidigt på de sociale medier. Du refererer direkte til afdelingsledelsen.
Du vil have en bred vifte af opgaver, herunder bl.a.:
- personaleadministrative opgaver i forbindelse med stabsmedarbejdere og ledere i afdelingen
- bestilling af varer og varemodtagelse for afdelingsledelsen
- sekretær for afdelingens MED-udvalg og arbejdsmiljøgruppe, herunder udarbejdelse af dagsorden og skrive referater på møder
- behandling af klagesager
- tovholder for afdelingens interne og eksterne kommunikation, herunder hjemmeside og intranet, afdelingens nyhedsbreve til medarbejderne, og afdelingens LinkedIn side/branding af afdelingen
- kalenderstyring og andre PA opgaver for afdelingsledelsen
- planlægningsopgaver ifm. seminarer og temadage i afdelingen
- Diverse ad hoc opgaver i afdelingen
Afhængig af dine kompetencer og interesser er der mulighed for at tage hensyn til dette ved sammensætning af opgaveporteføljen, og du vil blive introduceret grundigt til opgaverne.
Vores forventninger
- Du er serviceminded og kan have mange bolde i luften af gangen – og lander dem godt
- Du er god til at have overblik og kan spotte eventuelle problemer før de opstår
- Du er god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt
- Du er struktureret og systematisk
- Du har evnen til at gå i detaljen uden at miste overblikket
- Du er konstruktiv og løsningsorienteret
- Du har relevant erfaring med lignende opgaver
Vi tilbyder
Et udfordrende job i samarbejde med en dynamisk afdelingsledelse, der har fokus på høj patienttilfredshed, ledelsesudvikling, visioner, et stærkt fagligt miljø og et godt arbejdsmiljø.
Det er en stilling, hvor du selv, inden for den givne ramme, kan være med til at præge indholdet indenfor dine ansvarsområder. Men det er også en stilling, hvor fælles stabsopgaver og ad hoc-opgaver løses, som en naturlig del af opgaveporteføljen, og hvor der også indgår praktisk hjælp til afdelingsledelsen ifm. møder o.lign.
Hverdagen hos os er udfordrende og afvekslende i et tværfagligt samarbejdsmiljø, hvor åbenhed og respekt for hinanden værdsættes højt. Du vil indgå i en stab, som består af tre faste medarbejdere, som udover afdelingsledelsessekretæren består af en ledelseskonsulent og en vagtplanlægger, som har ansvar for det personaleadministrative på lægeområdet. Derudover er der et tæt samarbejde med de tilsvarende stabe i Medicinsk afdeling 2 og Medicinsk afdeling 3, som vi deler kontorgang med.
Afdelingsledelsen består af en chefsygeplejerske og en cheflæge. Du får et naturligt tæt samarbejde med både dem og resten af staben, men også med afsnitsledelserne herunder den ledende lægesekretær.
Har du lyst til at høre mere om stillingen og de muligheder, der ligger i jobbet, så kontakt enten ledende oversygeplejerske Anne Sofie Malmberg tlf. 29 60 61 94, e-mail anmm@regionsjaelland.dk eller ledende overlæge Lene Marie Isaksen, tlf. 93 57 64 10, leisa@regionsjaelland.dk
Du er også velkommen til at komme forbi og hilse på os.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst.
Ansøgningsfrist 07.01.2024
Der afholdes samtaler den 11.01.2024 fra kl. 12.00
På Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse sætter vi en ære i at samarbejde på tværs af afdelinger, sygehuse, kommuner og praktiserende læger, fordi det gavner vores patienter. Derfor hedder vores strategi også "Sammen er vi bedst".
Vi har stor tillid til vores medarbejdere og tror på, at åbenhed og frihed skaber udvikling og nytænkning i dagligdagen, så der bliver kortere vej fra ord til handling.
Vi arbejder aktivt med bæredygtighed på flere planer. Både hvad angår miljø, men også omkring vores behandlingsforløb og arbejdsgange. Og kan vi gøre tingene smartere, gør vi det.
Vi lægger stor vægt på, at vores medarbejdere trives. Derfor har vi fokus på såvel tryghed og udviklingsmuligheder, balance mellem arbejde og fritid og en veltilrettelagt onboarding.
Alt det mener vi, er med til at skabe arbejdsglæde hos medarbejderne. En arbejdsglæde, der også er med til at skabe tryghed og tilfredshed hos dem, vi er her for - nemlig patienterne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (1-21 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Region Sjælland, Alleen, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5957056