Bliv administrativ koordinator i Slagelse Kommunes specialiserede voksenområde

dato

Trives du med en omskiftelig og spændende hverdag, hvor opgaverne spænder vidt? og vil du være det administrative omdrejningspunkt for kollegaerne på det specialiserede voksenområde i Slagelse Kommune?

Om Enhed for Myndighed og Indgangen
Du vil blive en del af en solid enhed med 60 kollegaer fordelt på to lokationer i Myndighed og Indgangen. Her vil du være den administrative blæksprutte, der har en bred fast opgaveportefølje, men som også er klar på at hjælpe med at afklare og håndtere administrative opgaver i hverdagen.

Dine primære arbejdsopgaver vil være

  • generel ledelsesunderstøttelse med opgaver inden for personaleadministration, udformning af arbejdsgange og skemaer
  • koordinere rekrutteringsprocesser herunder skrive stillingsopslag, administrere ansøgninger og tilrettelægge samtalerne med ansættelsesudvalget
  • tovholder på brug af Edoc – elektronisk dokumenthåndtering system
  • tovholder på autorisationer og Superbruger-administration af diverse it-systemer
  • ansvarlig for bestilling af relevant IT-udstyr i Enhed for Myndighed og Indgangen
  • tovholder på projektforløb samt øvrige udviklingsforløb i Enhed for Myndighed og Indgangen
  • webredaktør – repræsentant i diverse tværgående samarbejder ang. kommunens hjemmeside - digitaliseringsopgaver
  • koordinering af praktikanter
  • understøtte med udformning af oplæg, powerpoints mv.

Om dine faglige og personlige kompetencer
Vi ser gerne, at du
  • har en uddannelse inden for kontor og administration eller administrationsbachelor
  • kommunikerer tydeligt og ubesværet med alle led i organisationen både skriftligt og mundtligt
  • ser muligheder og potentialer i forskellige opgaveløsninger og motiveres ved at nå i mål
  • er effektiv og formår at jonglere med mange forskelligartede opgaver på samme tid uden at miste overblikket
  • kan samarbejde på tværs af organisationen med forskellige faggrupper
  • er serviceorienteret og positiv indstillet

Vi tilbyder dig
  • Et spændende og udviklende job, hvor du er en del af en afdeling med dygtige og gode kollegaer
  • God introduktion til opgaven og afdelingen, med tilknytning af mentor
  • En arbejdsplads der prioriterer det gode arbejdsmiljø højt – både fagligt og socialt
  • En beliggenhed tæt på stationen og med gode parkeringsforhold
  • Flekstid og mulighed for hjemmearbejde

Lønindplacering efter gældende overenskomst og principper i Ny Løn.

Det bliver ved ansættelse i Slagelse Kommune indhentet straffeattest.

Frist
  • Vi vil gerne have din ansøgning senest den 14. marts 2025 kl. 12.00
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 21. marts 2025.

Yderligere oplysninger
vedrørende stillingen kan fås ved henvendelse til
  • enhedsleder Helle Madsen på telefon 30 51 27 32

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Slagelse Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

CHP MYN - Myndighed og Indgangen, Torvegade, 4200 Slagelse

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-03-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/8f5e1b0c-9a47-419c-b7ff-b305e9799518

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet