Bliv lønkonsulent hos Absalon og få ansvar for lønadministration og digitalisering i en dynamisk afdeling

Profilbillede
dato

Vores lønkonsulent gennem de sidste par år har valgt at søge nye udfordringer. Derfor søger vi nu dig, der har lyst til at være en del af vores afdeling, HR og Organisation. Du skal være med til at løfte en bred vifte af opgaver inden for løn, barsel, personaleadministration, digitalisering af blanketter og mange andre spændende opgaver.

På Absalon arbejder vi tæt sammen på tværs af vores uddannelser, fællesfunktioner og campusser, så vi udnytter vores mange styrker og store viden. Vi vil udvikle fælles løsninger, uanset om det gælder digitalisering, studieadministration, vejledning af de studerende, drift af kantiner, udvikling af campusmiljøer eller noget helt andet, der er vigtigt for vores uddannelsesopgave.

Enhver medarbejder på Absalon - uanset funktion og opgaver - skal bidrage til, at vores studerende føler sig velkomne og bliver inddraget i alt, hvad der har med deres uddannelse og studieliv at gøre.

Din profil
Du får en bred kontaktflade rundt på hele Absalon, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og serviceminded. Herudover kan du se dig selv i følgende:

Kan jonglere med tal og har flair for det. Du synes, at det er sjovt at få tallene til at stemme og ved, at det har stor betydning for dine kolleger, at kontrakter, lønaftaler og løn er rigtigt hver gang. Så ved dine kolleger i organisationen, at der er styr på den del. Samtidig synes du, det er sjovt at udvikle og anvende digitale blanketter, og du kan se fidusen i, at det bliver lettere for vores brugere.

Systematik og struktur tager du som en selvfølge, når du skal holde styr på blandt andet skarpe deadlines, der skal overholdes et par gange om måneden. Du tager ejerskab for dine opgaver, og udviser stor selvstændighed.

Erfaring fra den offentlig sektor vil være en stor fordel. Det er dog ikke et krav, og vi skal nok give dig en grundig oplæring og deraf et dybdegående kendskab til statens løn- og personaleområde i en spændende organisation.

Derudover forventer vi, at du:

  • er kontoruddannet og har erfaring med at arbejde med mange spændende administrative opgaver
  • er en holdspiller, der medvirker til det gode arbejdsmiljø.

Dine arbejdsopgaver
På Absalon varetager vi den fulde løn- og personaleadministration for samtlige ansatte. Du får egne ansvarsområder og vil opleve stor frihed i dine arbejdsopgaver. I store træk vil dine arbejdsopgaver være:

Ansvar for at drible løn igennem systemerne til alle de løst tilknyttede medarbejdere, som Absalon benytter sig af. Opgaverne spænder lige fra indberetning i vores lønsystemer til kontrol af de indberetninger, der kommer igennem vores andre digitale løsninger. Herudover skal du også være kontrollant på det, som din lønkollega har lagt i lønsystemet.

Barsel skal du være Absalons kontaktperson på. Måske kender du allerede til de mange barselsregler. Hvis ikke - får du tilbudt både grundig oplæring og kurser, som kan give dig et solidt fundament og gøre dig til vores barselsekspert.

Kontrakter og lønaftaler til fastansatte vil du også blive god til. Alle vores nyansatte skal have papirerne i orden, inden de starter hos Absalon og det bliver du garant for sammen med dine dygtige kolleger.

Digitalisering af vores blanketter. Vi har digitaliseret rigtig mange af vores arbejdsgange og blanketter, men vi er ikke i mål endnu. Derfor skal du, sammen med vores dygtige udviklere, være med til at udvikle flere digitale blanketter og være vores tovholder på dette. Samtidig skal du også sørge for, at de eksisterende blanketter er opdaterede.

Øvrige opgaver som bl.a. spænder fra bogføring af løn- og lønkreditorer, regnskabsafstemninger og håndtering af løn- og personalespørgsmål fra dine kolleger i Absalon. Ja og så alt det løse.

Dine kolleger
Du bliver en del af en stærk og velfunderet afdeling bestående af dygtige kolleger, der glæder sig til at få dig som kollega.

Vi er en flok glade mennesker med en uformel daglig omgangsform, som vi håber, du vil være en del af fremover. Vi har gode muligheder for fleksibel arbejdstilrettelæggelse og hjemmearbejde.

Vi holder til på Campus Slagelse, der ligger lige ved stationen, og hvor vi er både medarbejdere og studerende samlet. Hvis ikke du allerede er i topform, så får du chancen på Absalon, da vi dagligt tager 83 trappetrin op til 4. etage.

Sådan ansøger du
  • Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område.
  • Stillingen er på fuld tid, og vi vil gerne have, at du begynder senest den 1. januar 2025.
  • Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Teamleder Tomas Isholt på tlf. 7248 1069 eller mail toi@pha.dk
  • Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her eller ved at klikke på 'Søg stillingen' til højre på denne side senest den 8. november 2024 . https://phabsalon.dk/om-absalon/job-i-absalon
  • Vi forventer at afholde 1. samtale den 14. november og 2. samtale den 20. november 2024.

Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Om Absalon
Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution, hvor vi med vores 13 uddannelser uddanner samfundets professionelle til både erhvervslivet og den offentlige sektor. Vi er fordelt på i alt syv campus.

Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads.

Vi er 800 medarbejdere, vi har 9.000 studerende på vores grunduddannelser og vi efter- og videreuddanner 3.500 kursister hvert år.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Slagelse Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Professionshøjskolen Absalon, Campus Slagelse, Sdr.Stationsvej, 4200 Slagelse

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6134677

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet