– Borgerstyret personlig assistance
Er du drevet af faglig udvikling og har en systematisk tilgang? Er du god til borgersamarbejde? Kan du lide at ”nørde” i sager hvor tal og statistikker anvendes? Så har vi det rette job til dig.
Enhed for Myndighed og Indgangen, Slagelse Kommune søger ny kollega til at varetage opgaver inden for kompensationsydelse, Serviceloven § 100 og Borgerstyret Personlig Assistance, § 96 samt Kontanttilskudsordning § 95, stk. 3.
Derudover behandler vi sager inden for Serviceloven § 98, 102 og Specialtandpleje.
Sådan bliver din hverdag
Du vil blive en del af et lille specialiseret team med 4 rådgivere, og en faglig koordinator.
Du ønsker at være med til at videreudvikle et godt fagligt team.
Det er vigtigt at du ser dig selv som en del af et team og også kan arbejde selvstændigt. Vi tilbyder en stor selvstændighed i planlægningen af arbejdet og der er fleksibel arbejdstid.
Vi arbejder tæt sammen med den øvrige afdeling, som består af ca. 30 medarbejdere, der arbejder inden for det specialiserede voksenområde.
Du skal have lyst til at samarbejde på tværs af fagområder med høj faglighed og fokus på helhedsorienterede løsninger for borgen.
Vi arbejder med en recoveryorienteret tilgang, hvor vi har fokus på borgerens ønsker og drømme, som vi understøtter gennem Åben dialog og vores faglige viden.
Vi arbejder med VUM 2.0.
Vi har behov for dig som
- er uddannet socialrådgiver/ socialformidler eller har anden relevant uddannelse
- har myndighedserfaring inden for det voksne specialiserede område
- har erfaring med- og kendskab til, Servicelovens §§ 100, 95 og 96
- er fagligt, skriftligt og juridisk velfunderet
- arbejder systematisk og har evnen til selvstændig sagsorganisering
- er god til at skrive afgørelser og kan arbejde inden for de politisk fastsatte rammer
- har gode samarbejdsevner og evner at arbejde tværfagligt
- er stifinder fremfor fejlfinder
Vi tilbyder dig
- et spændende og udviklende job, hvor du er en del af et team med dygtige og gode kollegaer
- god introduktion til opgaven og afdelingen
- deltagelse i kontinuerlig kompetenceudvikling
- mulighed for specialisering inden for fagområderne
- en arbejdsplads som prioriterer det gode arbejdsmiljø højt - både fagligt og socialt
- et tværfagligt lederteam, som udøver anerkendende, tillidsbaseret ledelse og understøtter kontinuerlig læring hos vores medarbejdere
- en beliggenhed tæt på stationen og med gode parkeringsforhold
- flekstid
- mulighed for hjemmearbejde
- en ambitiøs arbejdsplads, med en klar vision om, at være den fagligt bedste i Danmark på alle områder
Lønindplacering efter gældende overenskomst og principper i Ny Løn.
Det bliver ved ansættelse i Slagelse kommune indhentet straffeattest.
Kørekort er nødvendigt i jobbet – vi stiller biler til rådighed.
Er du interesseret?
Vil du høre mere eller spørge ind til ovenstående, er du velkommen til at kontakte:
- Faglig koordinator Philip Grage via mail: philgrag@slagelse.dk og evt. aftale nærmere, hvis der ønskes en telefonsamtale
Frist
Send din ansøgning senest
- tirsdag den 5. august 2025 kl. 12.00.
Der vil være ansættelsessamtaler torsdag den 21. august 2025.
Forventet ansættelsesdato onsdag d.1. oktober 2025
Slagelse Kommune ser mangfoldighed som et aktiv og menneskers forskellighed som en ressource. Derfor opfordres alle uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
CHP MYN - Myndighed og Indgangen, Torvegade, 4200 Slagelse
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-08-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5f94f81c-3b20-4f3e-a572-25d324d2a6cc