BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Databasemanager- statistik
Finder du energi ved at arbejde med databaser og statistik og har du sundhedsfaglig indsigt? Har du samtidig stor interesse i at støtte og udvikle projekter sammen med dine kollegaer?
Vores forsknings- og implementeringsenhed har brug for endnu en dedikeret kollega, som vil bidrage til udvikling af vores projekter. Vi er mere end 40 medarbejdere, fordelt på 13 professioner, men vi har brug for den 14. En datamanager der meget gerne også arbejder med statistik og datadrevet kvalitetsudvikling igennem sundhedsfaglige datapunkter.
Om Stillingen
Du skal bidrage til produktionen af forskning, forskningsresultater og artikler, deltage i arbejdsgrupper og faglige netværk. Du ved meget om databaser, kan bygge dem op og lære fra dig. Biostatistike analysemodeller ud fra kliniske data fra register og kliniske interventioner er en del af din værktøjskasse og kan bruges til at understøtte den datadriven forskning og implementering igennem disse. Din uddannelse eller dine erfaringer gør, at du har et godt kendskab til sundhedsvæsnets opbygning og arbejdsgange. Det er en stor fordel hvis du har erfaring med projektledelse og med at arbejde med udtræk og data fra nationale registre.
Du kommer til at løse opgaver, som vi allerede er godt i gang med, men som vi mangler din faglighed til at kunne løfte endnu bedre. Du skal arbejde selvstændigt, men du er ikke alene.
I stillingen vil der også være mulighed for en ekstern affiliering til universiteter eller anden instans med henblik på faglig sparring.
Om dig
Du kan være forsker, men det er ikke et must, du har en baggrund i eksempelvis biostatistik, folkesundhedsvidenskab, eller helt anden retning, men har massiv erfaring med analyse af data, databaser og navigerer hjemmevant rundt i store nationale registre.
• Du kan - og trives med - at arbejde i en foranderlig organisation
• Du har gode IT kompetencer, det du ikke kan, lærer du let. At du bliver superbruger og ’go to’ på nogle systemer vil være helt naturligt
• Du er god til at skabe overblik, kan arbejde struktureret og selvstændigt, og du kan selv etablere strukturen, hvis ikke den er der i forvejen
• Du kan selv etablere et projekt, men er ser også en stor værdi i at være med i opstart og derfra fortsætte som sparringspartner
• Du lære meget gerne fra dig.
• Vi ser gerne du har haft lignende stilling, svarende til mindst 2 års erfaring
• Du bidrager med engagement, begejstring, ansvar og interesse
• Du kommunikerer på en anerkendende og empatisk måde
• Du tager udgangspunkt i en involverende og motiverende samarbejdsform
• Du er nysgerrig, opsøgende og trives i en koordinerende funktion med mange forskelligartede og sideløbende opgaver, som både er rutine og udviklingsorienterede
Hvem er vi?
PROgrez (https://www.progrez.org/) er en multiprofessionel forsknings- og implementeringsenhed med mere end 40 ansatte, som arbejder ud fra strategien Liv i bevægelse. De fleste er forskere på forskellige niveauer, projektmedarbejdere men også meget andet. Det er en gruppe af medarbejdere med mange forskellige baggrunde fra over 10 forskellige professioner. Det er ikke sandsynligt at der en helt som dig, men vi gør os umage og hylder vores forskellige kompetencer. Vi tror på, at forskelligheden er vigtig for at gøre os stærkere. Vi er alle er optaget af at skabe liv i bevægelse. Liv i bevægelse forstås som mere end fysisk træning, fordi der også fokuseres på, at mennesket er i bevægelse igennem hele livet og på tværs af sektorer. Forskerne arbejder med kvantitative og kvalitative metoder og med en kombination af metoder i praksisnære forskningsforløb. PROgrez har et tæt samarbejde med det omkringliggende samfund herunder sygehuse, kommuner og universiteter regionalt, nationalt og internationalt.
Lige nu er vi ved at bygge en ny funktion op med fokus på implementering af forskning i praksis. Den har helt nye opgaver i forhold til hvad vi ellers har lavet. Det er vigtigt det kommer godt og sikkert fra start.
Om ansættelsen
Stillingen er 37 timer om ugen.
Implementeringsleder Anne Dalhoff Pedersen adap@regionsjaelland.dk
Ansøgningsfrist 22.10.2023
Samtaler afholdes 26.10.2023 med mulighed for anden samtale runde 31.10.2023
Start 1. december 2023 eller snarest derefter
På Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse sætter vi en ære i at samarbejde på tværs af afdelinger, sygehuse, kommuner og praktiserende læger, fordi det gavner vores patienter. Derfor hedder vores strategi også "Sammen er vi bedst".
Vi har stor tillid til vores medarbejdere og tror på, at åbenhed og frihed skaber udvikling og nytænkning i dagligdagen, så der bliver kortere vej fra ord til handling.
Vi arbejder aktivt med bæredygtighed på flere planer. Både hvad angår miljø, men også omkring vores behandlingsforløb og arbejdsgange. Og kan vi gøre tingene smartere, gør vi det.
Vi lægger stor vægt på, at vores medarbejdere trives. Derfor har vi fokus på såvel tryghed og udviklingsmuligheder, balance mellem arbejde og fritid og en veltilrettelagt onboarding.
Alt det mener vi, er med til at skabe arbejdsglæde hos medarbejderne. En arbejdsglæde, der også er med til at skabe tryghed og tilfredshed hos dem, vi er her for - nemlig patienterne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Sjælland, Alleen, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5919543