BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Få nye udfordringer i en stor virksomhed med et stærkt fællesskab.
Drømmer du om at arbejde i en butik, hvor fællesskab og samarbejde kommer i første række? Så lad drømmen gå i opfyldelse ved at blive førstedame/-mand med butik og lageransvar i Harald Nyborg i Slagelse.
Vi har fællesskab og samarbejde i centrum, da vi tror på, at en god dynamik skaber det bedste grundlag for en god kundeoplevelse. Kollegaservice og kundeservice går hånd-i-hånd, og vi vil derfor yde vores bedste for, at du føler dig velkommen og bliver en del af holdet.
Du synes, at dette lyder som noget for dig:
Du bliver en del af et ungt stærkt team med flere års erfaring i Harald Nyborg, hvor du vil komme til at spille en ledende rolle i teamet. Dine daglige opgaver vil bestå i butikkens og lagerets daglige drift herunder bl.a. varebestilling, intern reklamationsbehandling, afskrivninger, vareudlevering samt aflæsning af lastbiler mv. Dertil vil der være vareopfyldning og trimning, som vi alle er fælles om i vores butik. Herudover er det vigtigt, at du er mødestabil, overholder deadlines og er engageret. Der er tale om en fuldtidsstilling med en arbejdstid udover 37 timer pr. uge, og der vil være aften- og weekendarbejde.
Få en spændende og afvekslende hverdag med fuld fart på samt mulighed for gode og fleksible arbejdsforhold, fordelagtige personalegoder, sundhedsforsikring, efteruddannelse, pension og løn efter kvalifikationer.
Det er en fordel, hvis du har truckkort.
Du synes, at dette passer på dig:
Du er en fleksibel og stabil medarbejder. Du ved, at du i en butik kan blive afbrudt, og arbejdsopgaverne kan ændre sig i løbet af dagen, samt at vi alle er afhængige af hinanden for at få butikken til at spille.
Du er ambitiøs. Du har lyst til at dygtiggøre dig, og lyst til at gøre dit bedste for at skabe et godt resultat. Derudover går du foran som det gode eksempel.
Du er imødekommende. Du ønsker at få andre til at føle sig godt tilpas i dit selskab, da du ved, at det er starten på god kollegaservice og en god kundeservice.
Du er en god kollega. Du ved, hvor vigtigt det er at være omgivet af gode kollegaer. Både socialt og fagligt. Du ønsker at hjælpe og støtte dine kollegaer, samt skabe god energi.
Du nyder at have direkte kundekontakt. Du formår at skabe tillid og forstå kunden. Du brænder for at give kunden en troværdig og god oplevelse. Sammen med dine dygtige kollegaer sørger du for, at kunden kommer igen.
Du trives med ansvar. Du bliver en del af butikkens ledergruppe, med faste lukkevagter.
Lyder jobbet som noget for dig, så skynd dig at sende din ansøgning, da vi inviterer ansøgere til samtale løbende. Stillingen forventes besat senest den 1-05-2024 eller efter aftale.
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:
Butikschef Brian Steen på tlf. 63 95 98 25.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=85256367)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Harald Nyborg A/S, Japanvej, 4200 Slagelse
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6014813