Kommunikationskoordinator til DK’s mest værdiskabende sikkerhedsvirksomhed

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for spændingsfeltet mellem HR og kommunikation? Drømmer du om et job, hvor du får en central rolle i forhold til udviklingen af vores brand og for at skabe rammerne for at tiltrække og fastholde medarbejdere? Så er det måske dig, vi søger, til stillingen som Kommunikationskoordinator.

I stillingen får du mulighed for at blive en del af en førende sikkerhedsvirksomhed, der leverer moderne totalløsninger inden for mekanisk sikring, elektronisk sikring og brandsikring. Vores kundekartotek spænder bredt alt fra private til offentlige og erhverv.

I jobbet kan du glæde dig til...
Som kommunikationskoordinator bliver du ansvarlig for en række opgaver relateret til vores kommunikationsindsatser og HR-processer. Opgaverne vil bl.a. være:

  • Udarbejdelse af diverse kommunikations- og markedsføringsmateriale
  • Højne indsatsen omkring employer-branding aktiviteter, f.eks. medarbejderportrætter og -historier, samt karriereunivers på hjemmesiden
  • Kundeundersøgelser og udarbejdelse af kundecases
  • Udvikling af indhold til sociale medier (henholdsvis Facebook, LinkedIn og Instagram)
  • Assistere ved rekruttering ved bl.a. at udforme stillingsopslag, screening, indkaldelse til samtaler
  • Formidling af de gode historier, der hver dag udspiller sig i vores virksomhed
  • Ansvar for den interne kommunikation på Intranet, bl.a. oprettelser, opdatering, nyheder samt forbedringer
  • Udviklingsaktiviteter, herunder assistance i forhold til vores eget uddannelseskoncept ‘Bagger Academy’
  • Forskellige former for grafiske opgaver i Adobe Photoshop og Adobe InDesign, både til tryk og digitalt

Da vi samarbejder med et eksternt bureau, der varetager flere grene af vores digitale markedsføring, får du indsigt i den verden. Du vil løbende være i dialog med deres specialister, modtage sparring og koordinere indsatser. Herunder hører der opgaver såsom input til indhold på hjemmesiden og koordinering af kampagner.

Der vil på sigt også være mulighed for nedsat tid, hvis det ønskes.

Om dig
Ideelt set har du en uddannelse inden for kommunikation, markedsføring, HR eller lignende på enten bachelor eller kandidatniveau – gerne med et par års erfaring på området. Men det vigtigste er selvfølgelig, at du brænder for faget, og at du ønsker at skabe værdi for vores virksomhed.

Udover at du er skarp til at formulere dig på skrift og i tale, så skal du gerne kunne vinge af ud fra følgende karaktertræk:

  • Du trives i kombinationen mellem strategi og eksekvering
  • Du har et kreativt mindset og formår at bringe idéerne til live
  • Du arbejder selvstændigt og løber med de bolde, du får tildelt
  • Du er udadvendt, har et godt humør og bidrager aktivt til et godt kollegaskab

Vi tilbyder
Sikringsområdet er i stor vækst, og vi har altid fingeren på pulsen, når det gælder det nyeste inden for området. Du kan derfor forvente at blive en del af en moderne og innovativ virksomhed med højt til loftet. Derudover tilbyder vi:  

  • Alsidige opgaver og faglige udfordringer i en virksomhed præget af stor fremgang
  • Et positivt og dynamisk arbejdsmiljø
  • Engagerede og professionelle kollegaer, der hjælper hinanden på tværs af organisatoriske niveauer og faglige kompetencer
  • Kompetenceudvikling
  • Løn efter kvalifikationer
  • Løbende hyggelige sociale arrangementer


Om Bagger Låse & Alarm A/S

Bagger Låse & Alarm A/S er en af Danmarks førende sikkerhedsvirksomheder inden for mekanisk sikring, elektronisk sikring og brandsikring til både erhvervs-, offentlige og private kunder. 

Siden 1975 har Bagger Låse & Alarm A/S hjulpet en meget bred vifte af virksomheder i forskellige brancher samt offentlige instanser til bedre sikring. Dette har ført til, at virksomheden nu har otte afdelinger fordelt på hele Sjælland og omkring 100 tilfredse medarbejdere med et stort kendskab til markedets nyeste teknologier og moderne sikringsløsninger.

Er du den rette person til stillingen?

Såfremt stillingsopslaget har fanget din interesse, så send en motiveret ansøgning samt et CV til job@bagger-laase.dk med “Kommunikationskoordinator” i emnefeltet. Samtaler afholdes løbende.

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Salgs- og Udviklingsdirektør, Thomas Bagger, pr. mail tba@bagger-laase.dk eller tlf.: +45 8880 9316.



 


 

 

 


 






 

 


 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Slagelse Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

BAGGER LÅSE & ALARM A/S, Ndr.Ringgade, 4200 Slagelse

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5931915

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet