BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Overordnet set har denne stilling til formål at sikre at der bliver leveret kvalitet i korrekte mængder og tid ud til kunderne.
Arbejdsopgaver
Du vil komme til at have 3 hovedansvarsområder.
Område 1
- Plukke og pakke ordre på tilbehør
- Sende tilbehør og syprøver til produktionsstederne i og uden for Europa
- Sikre korrekt registrering af beholdninger af tilbehør i Navision
- Afholdelse af status på tilbehør en gang årligt
- Give besked til indkøb hvis der mangler tilbehør på lageret
Område 2
- Trykke vare efter behov
- Kvalitetstjek i forbindelse med varemodtagelse
- Efter behov tjekke mastersamples
Område 3
- Daglig rengøring af kaffemaskine
- Forefaldne serviceopgaver efter behov og aftale
Faglige Kvalifikationer
Det kræves at du er en udpræget teamspiller, som har et højt servicegen.
Du skal kunne arbejde struktureret og have data disciplin. Det er vigtigt, at du er en person som sætter det i høj prioritet at opgaverne bliver løst.
Du har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner.
Personlige kvalifikationer
Det er et plus hvis du er uddannet som lager og logistikoperatør, eller har flere års erfaring indenfor lager.
Hvis du har erfaring indenfor en produktionsvirksomhed er det en stor fordel.
Du er bruger af Microsoft Office pakken samt have anden it kendskab såsom VMS, ERP-system, Navision eller lignende.
Særlige forhold
Vi tilbyder et godt arbejdssted, hvor vi alle er lige og velkomne.
Send ansøgning
Hvis stillingen lyder som noget for dig, så send en ansøgning med cv til Louise Stegeager på lst@jobteam.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Job Team Vestsjælland v/ Bo Bødker, Fulbyvej, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6080482