BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du stå i spidsen for et meget velfungerende stabssekretariat, der servicerer og bidrager til driften i hele Center for Arbejdsmarked, Rådgivning og Integration? Har du erfaring fra en stabsfunktion, indsigt i kommunaløkonomiske forhold og vil du ledelse i fællesskab?
Så er du formentlig den helt rigtige leder til Stabssekretariatet, så vi kan sikre at sekretariatet fortsat leverer god service til hele centeret.
I den nærmeste fremtid vil Stabssekretariatet have fokus på solid økonomisk styring, digitalisering og udvikling af sociale investeringer. Men der er mange forskellige opgaver i Stabssekretariatet, så du skal trives med ansvaret for en bred opgaveportefølje.
Hverdagen er foranderlig og påvirkes hele tiden af behovene i centerets afdelinger, ny lovgivning, politiske beslutninger og andre udviklingsinitiativer.
Opgaver
Stabssekretariatet rummer de følgende opgaveområder, fordelt på 26 professionelle medarbejdere, der er stolte over deres arbejdsplads:
- økonomi, med ansvar for budgettering, opfølgning og bogføring
- IT og digitalisering, med understøttende og koordinerende funktioner
- rehabiliteringsteam, hvor der bl.a. tages stilling til fleksjob og førtidspension
- jura, vedr. ny lovgivning og klagebehandling
- løn og personale, administration og forhandlinger
- politisk betjening, med udarbejdelse af sager til udvalgsbehandling
- udviklingstiltag, der bidrager til at sætte retning og understøtte centrets udvikling
- reception, så alle føler sig velkomne i mødet med Jobcenteret.
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du har erfaring som leder, koordinator eller konsulent fra en stabsfunktion. Du har stor indsigt i kommunaløkonomiske forhold og har sikkert arbejdet på beskæftigelsesområdet eller et andet område med snitflader hertil – f.eks. social- eller sundhedsområdet.
Du har sikkert en relevant længerevarende uddannelse, hvor økonomi er et hovedområde, og så har du samlet nogle års erfaring, der gør dig til en troværdig sparringspartner for erfarne ledere og medarbejdere i en organisation, der hele tiden arbejder ambitiøst på at blive bedre.
Uddybet job- og personprofil
Yderligere information om stillingen finder du i vedhæftet job- og personprofil, og du er meget velkommen til at kontakte
- ledelsesrådgiver Michael Bager i Skrivsand, på telefon 30 18 17 14
- chef for Arbejdsmarked, Rådgivning og Integration Peter Sidelmann på 30 46 27 08
- Læs mere i vores uddybet job- og personprofil (åbner i nyt vindue)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Stabssekretariatet, Kalundborgvej, 4200 Slagelse
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 06-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5922193