BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du indsigt i kommunaløkonomiske forhold, en økonomisk baggrund og har du lyst til at bidrage til en solid økonomistyring i hele Center for Arbejdsmarked, Rådgivning og Integration. Så har du nu muligheden for at søge en sjældent udbudt stilling i en velfungerende afdeling, der er kendetegnet ved høj faglighed, sparring, fælles opgaveløsning og godt humør.
Din nye hverdag
Du bliver en del af et Stabssekretariat, der i det daglige bidrager til, at Center for Arbejdsmarked og Integration fastholder sit fokus på den røde tråd, med helhed og sammenhæng i opgaveløsningen på tværs af organisationen og de øvrige forvaltninger. Teamet arbejder tæt sammen og understøtter, at organisationens kerneopgaver bliver udviklet og løst på den bedst mulige måde.
Din opgaveportefølje vil bl.a. bestå af økonomistyring og afrapportering, budgetopfølgninger, afstemninger, div. beregninger, analyser og kontroller. Dertil kommer en lind strøm af ad hoc-opgaver. Hverdagen vil ofte være tempofyldt, så der er brug for, at du er god til at bevare roen og overblikket samt prioritere din tid og dine opgaver.
I din opgaveløsning vil du både skulle samarbejde med kolleger, ledergruppen, centerchefen, medarbejderne og andre relevante aktører. Det skal derfor være naturligt for dig at navigere på forskellige organisatoriske niveauer, hvor der også vil der være behov for at levere til politisk afrapportering. Her vil et kendskab til beskæftigelsesområdet være et plus, men det er ikke et krav.
Vi ved godt, at vi sætter barren højt. Derfor er vi også i fuld gang med at forberede et introforløb, der skal sikre, at du lander trygt i dit nye job, hvor du fra start vil få dine egne opgaver.
Vores faglige forventninger til dig
- Har en økonomisk uddannelse og evt. relevant videregående uddannelse. Det kunne f.eks. være cand. polit, cand. oecon, cand. merc, cand. scient pol eller kommunalt uddannet gerne suppleret med efteruddannelse
- Kendskab til kommunal økonomi, regnskaber og beregninger og afstemninger, gerne med kendskab til beskæftigelsesområdet
- Oversættelse af behov ind i driften til systemer og kontrolopsætning
- Kendskab til kontoplaner
- Stærk økonomisk sparringspartner for øvrige kollegaer i økonomiteamet
- Kan formidle økonomiske rammer ind i et omfangsrigt beskæftigelsesområde
- Flair for datasparring
Vores forventninger til dig som person
- Kan arbejde selvstændigt og har personlig gennemslagskraft
- Kan samarbejde på forskellige organisatoriske niveauer og har lyst til at byde positivt ind og spille dine kollegaer gode
- Trives i en til tider uforudsigelig hverdag med mange forskelligartede opgaver og korte deadlines
Det kan vi tilbyde dig
- En arbejdsplads, hvor vi samarbejder på tværs – for vi er bedst, når vi gør tingene i fællesskab.
- En stilling der er organisatorisk placeret i Stabssekretariatet, hvor i alt 25 dedikerede medarbejdere – heraf både AC’ere, administrative og socialfaglige, der løser en lang række forskelligartede opgaver på tværs af jobcentret.
- Mulighed for kompetenceudvikling der skal understøtte, at vi arbejder med nye ting på nye måder.
Du bliver en del af en stor organisation, der bevæger sig i en ny retning
I Slagelse Kommune er der fokus på at skabe ”Bedre velfærd til borgerne”. Derfor arbejder vi på, at kommunen som helhed bliver en mere handlingsorienteret organisation, hvor både interne og eksterne arbejdsfællesskaber er grundlaget for vores virke. For at opnå bedre løsninger, skal vi i højere grad involvere borgere, virksomheder og uddannelsesinstitutioner mv. Og vi skal praktisere ligeværdig dialog med størst mulig åbenhed.
Løn og ansættelsesvilkår
Arbejdsstedet er Center for Arbejdsmarked, Rådgivning og Integration, Stabssekretariatet, Kalundborgvej 59a, 4200 Slagelse
Stillingen er en fast stilling på 37 timer gennemsnitlig pr. uge med tiltrædelse 1. marts 2024.
Du vil blive ansat efter gældende overenskomst. Der vil desuden blive indgået en personlig lønaftale med den forhandlingsberettigede organisation efter principperne om Ny løn.
Vi gør opmærksom på, at der ved ansættelsen skal foreligge straffeattest.
Rekrutteringsprocessen
Vi glæder os til at modtage din ansøgning med relevante bilag, herunder CV samt dokumentation for uddannelse senest
- mandag den 15. januar 2024, kl. 12.00.
Samtaler forventes afholdt mandag den 22. januar 2024 med mulighed for afholdelse af 2. samtale mandag den 29. januar 2024.
Der kan indgå case i forbindelse med ansættelsessamtalen.
Du må forvente, at vi indhenter referencer.
Ønsker du flere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte
- konstitueret afdelingsleder i Stabssekretariatet Mille Hansen på milha@slagelse.dk eller telefon 24 94 56 47.
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Stabssekretariatet, Kalundborgvej, 4200 Slagelse
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5958782