Økonomi/regnskabsmedarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en erfaren og energisk regnskabsmedarbejder med en solid baggrund inden for økonomi og regnskab? Og er du samtidig imødekommende, selvkørende, ansvarsbevidst og ikke mindst proaktiv i sin tankegang? Så er det måske dig, vi søger!

Vi søger lige nu med lys og lygte efter en ny regnskabsmedarbejder, der kan ledsage vores økonomiafdeling i den daglige gang. Én, der evner at bevare overblikket i travle perioder, for der vil i tider og utide være mange bolde i luften. Du skal derfor være smilene af natur, men samtidig være handlekraftig og omstillingsparat og trives med, at visse fakturaer kan komme ind fra højrebenet af.

Dine arbejdsopgaver kort fortalt:

  • Kontrol og bogføring af leverandørfakturaer
  • Udførelse af betaling af leverandørfakturaer
  • Afstemning og kommunikation med leverandører
  • Daglig kassebilagsbogføring, herunder afstemning af banker
  • Ugentlig opdatering af cash-flow
  • Løbende afstemning af PL og balanceposter
  • Momsafstemning og indberetning
  • Udførelse af måneds- og årsafslutning
  • Indberetning til Danmarks statistik
  • Indberetning Intrastat
  • Varetagelse af diverse forefaldende arbejdsopgaver relation til afdelingen.

Dine kvalifikationer

For at kunne lykkes og nå i mål med de ovenstående arbejdsopgaver ser vi helst, at du har noget erfaring at trække på. Derfor ser vi gerne, at du:

  • Er erfaren bruger af Excel
  • Har erfaring med bogføring, debitorer, kreditorer, moms m.m.
  • Er regnskabsuddannet evt. som tidligere økonomi-assistent, controller eller andet lign. med 2-4 års erfaring fra lignende stilling
  • Kan begå dig på engelsk (grundet selskabets internationale baggrund)
  • Har prøvet, kræfter med Business Central eller kan trække erfaring fra andre lignende programmer

Hvis du kan sætte flueben ved de ovenstående, så håber vi oprigtigt, at du søger vores vej.

Vi tilbyder

Vi tilbyder dig en udfordrende rolle med vide rammer og forventer samtidig, at du yder dit bedste. Din faste arbejdsplads vil være ved vores vores hovedkontor i Kirke Stilling nær Slagelse. Her vil du skulle indgå i et nøje samarbejde sammen andre dygtige og dynamiske kollegaer, der står til rådighed, såfremt du får behov for videre sparring.

Du får direkte:

  • Ansvar og indflydelse.
  • En bred berøringsflade inden for revisionsfeltet
  • Et uformelt arbejdsmiljø, som dog samtidig er præget af høj faglighed, stor hjælpsomhed og sparring.
  • Direkte lønpakke efter kvalifikationer, erfaring mv. 
  • Mulighed for fast frokostordning
  • Gode ansættelsesvilkår med attraktiv sundhedsforsikring via vores pensionsordning.

Lyder det som noget for dig? 

Så smid en ansøgning og CV afsted. Tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale. Ansøgningerne bliver behandlet løbende. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores Chief Financial officer & HR Director, Mette Bjerregaard, på tlf. 42169113 mail: mb@scanmetals.com.

Lidt om os

Scanmetals A/S er en innovativ produktionsvirksomhed inden for sortering og genanvendelse af metaller. De seneste 10 års tid har vi vækstet på det kraftigste og har leveret en række flotte resultater. Vi har ekspanderet selskabet og befinder os nu både i og uden for Danmark. En spændende vækstrejse der kalder på forandring.

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Slagelse Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

SCANMETALS A/S, Skibbækparken, 4200 Slagelse

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6012812

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet