BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du evnerne, lysten og viljen til at arbejde med personelforvaltning og administration på brigadeniveau? Så er du måske den kommende administrationsbefalingsmand.
Om os
Om adjudantursektionen (G1).
Sektionen, som består af fire faste medarbejdere under ledelse af en major, arbejder med forvaltning, personaleadministration, kontrol og processer ved brigadestaben. Der er også seks reserviststillinger tilknyttet til sektionen samt en feltpræst.
Vi løser opgaver i forhold til uddannelsen af enheder til internationale operationer og nationalt beredskab, men også i forhold til den daglige uddannelse af enheder. Vi bidrager desuden til brigadens taktiske hovedkvarter, hvor stabsarbejde, operative overvejelser og føring gennemføres.
Tjenesten er afvekslende og adjudantursektionen arbejder blandt andet med:
• Støtte til brigadens øverste ledelse bl.a. mødeplanlægning.
• Koordination af aktiviteter på tværs af staben.
• Presse og informationstjeneste.
• Personaleadministration og -forvaltning af brigadestabens fastansatte og reservister herunder støtte til brigadens fem bataljoner.
• Administration ved brigadestaben herunder brug af KESDH-systemet WorkZone.
• Støtte til brigadens Mission Planning Teams mhp. planlægning og gennemførelse af uddannelser frem mod indsættelse i INTOPS. Vi støtter også uddannelsen frem mod indsættelse i NATOPS.
• Vedligeholdelse og udvikling af personlige kompetencer.
Om stillingen
Du skal løse opgaver inden for personeladministration og rapportering, hvor du skal kunne støtte og afløse G1 faste personeladministrationsbefalingsmand (PADBM).
Som administrationsbefalingsmand i G1 vil du indgå i brigadens planlægningscenter og deltage i brigadens operative planlægning samt støtte føringen. Du kommer til at indgå i uddannelses- og øvelsesaktiviteter med planlægning og rapportering. Der er muligheder for at deltage i sektionens interne uddannelse, i studieperioder og stabsøvelser ved brigadens uddannelse af bataljonerne eller ved uddannelse af brigadestaben selv.
Om dig
Du er udnævnt seniorsergent af reserven, eller oversergent, klar til udnævnelse. Du er god til at kommunikere i tale og på skrift, har gode IT-færdigheder og det er ønskeligt, at du har erfaring fra stabsarbejde fra bataljon eller højere stabe.
Du arbejder struktureret og selvstændigt, og har et godt blik for detaljen. Du har gode samarbejdsevner og tager ansvar for dine og brigadens opgaver. Du har evner til at arbejde på tværs af sektioner, enheder og myndigheder.
Det vil være en fordel, at du har erfaring med forvaltning og personeladministration samt et varieret tjenesteforløb inden for Hæren og eller Forsvaret. Vi håber, at du vil være tilknyttet brigadestaben i en længere periode og er motiveret for uddannelse i sektions opgaver så du vil kunne løse opgaver i krise og krig. Her er den primære opgave at være sagsbehandler inden for sektionens opgaver samt at kunne afløse den faste personeladministrationsbefalingsmand ved tjeneste i flere vagthold.
Ansættelsesvilkår
Rådighedsstillingen er niveaufastsat til seniorsergent af reserven, og ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og Centralforeningen for Stampersonel og den til enhver tid gældende Fællesoverenskomst for Centralorganisationen af 2010 (CO10).
Du aflønnes pr. indkommanderingsdag (7,4 timer). Der optjenes særlig feriegodtgørelse på 12,5 %. Der indbetales ikke til pension.
Ved ansøgning om en rådighedsstilling i Forsvaret, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.
Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal
bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele
ansættelsen.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved
enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende,
fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Ansættelsen i reservestillingen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav
og ved helbreds- og tandlægevurderinger kan erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Nærmere oplysninger om stillingsindholdet kan fås ved henvendelse til sektionschefen for G1-sektionen major Jens Chr. Lauritsen på mail: 2BDE-G1-01@MIL.DK eller telefon 25 55 60 11.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Cecilie Aagaard ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 72 81 91 90.
Ansøgningsfristen er den 25. februar 2024.
Ansættelsessamtaler forventes gennemført løbende. Stillingen er til besættelse snarest muligt.
For at komme i betragtning til rådighedsstillingen, beder vi dig sende din ansøgning med tilhørende bilag elektronisk via linket. Det er i den forbindelse vigtigt, at alle bilag bliver vedhæftet som PDF-filer.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Antvorskov Kaserne, Charlottedal Alle , 4200 Slagelse
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5983447