BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Virksomhederne har fortsat behov for arbejdskraft og de ledige behov for job, så derfor søger vi en ny rekrutteringskonsulent til at styrke indsatsen. Du bliver en del af Virksomheds- og Uddannelsesservice, som p.t. består af 17 kompetente og engagerede kolleger med meget forskellige fagprofiler og kompetencer.
Dine arbejdsopgaver
- rekruttering, herunder samarbejde og opsøgende kontakt til virksomheder om formidling af arbejdskraft til ordinære job, småjob og fleksjob
- screeningssamtaler af kandidater og ved telefonisk opsøgende kontakt, der medfører det rette match mellem kandidat og virksomhed
- medvirke til at udvikle rekrutteringsprocesser, der er tilpasset arbejdsmarkedets behov – herunder brugen af digitale muligheder og sociale medier
- rådgivning og vejledning omkring jobmuligheder, ansøgninger og CV til jobsøgende
- medvirke til kampagner og events overfor virksomheder og borger
- samarbejde med Jobcentre i andre kommuner om formidling af arbejdskraft til virksomheder på tværs af kommunegrænser
- tæt tværfagligt samarbejde med Jobcenterets øvrige afdelinger om det gode match
Din profil - Du
- har erfaring med rekruttering
- er god til at skabe relationer til virksomhederne og borgerne
- har øje for ”det gode match” mellem jobsøger og virksomhed
- forstår at balancere virksomhedernes behov og kandidaternes ønsker
- er idérig og en stærk kommunikator – og har lyst til at formidle i en større kreds
- tager gerne teten på jobformidlingen via digitale platforme ex. brug af webinar og opslag på LinkedIn
- har viden om og interesse for arbejdsmarkedsområdet
- har datadisciplin og administrative evner, og følger altid dine opgaver til dørs
- er fortrolig med it som et væsentligt arbejdsredskab
- er teamplayer og tager del i de fælles driftsopgaver, men kan også arbejde selvstændigt og struktureret med dine opgaver
Vi tilbyder
- et udviklende og dynamisk arbejdsmiljø med gode kolleger, travlhed, humor, masser af udfordringer og engagement
- gode muligheder for indflydelse på egne opgaver, samt faglig og personlig sparring
- et samarbejdsmiljø, hvor vi ser forskelligheder og mangfoldighed som en styrke
- et grundigt introduktionsforløb
- flexordning
- frugt
- mulighed for hjemmearbejde, under hensyn til driften i afdelingen
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til ”Overenskomst for kontor og IT-personale mellem KL og HK kommunal”. Lønnen fastsættes i henhold til 4 stk. 4. Indplacering sker efter princippet om lokal løndannelse.
Der skal fremvises en straffeattest ved ansættelsen og man skal have gyldigt kørekort B.
Jobcenter Slagelse ser mangfoldighed som et aktiv og menneskers forskellighed som en ressource. Derfor opfordres alle uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge jobbet.
Flere oplysninger
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte
- leder af Virksomhedsservice Bjarne Mikkelsen på telefon 20 93 78 37 eller
- rekrutteringskonsulent Louise Praëm på telefon 23 81 46 63.
Ansøgningsfrist
- 12. april 2024 kl. 12.00.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Virksomheds- og Uddannelsesservice, Skovsøgade, 4200 Slagelse
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6020100