BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for sagsbehandling indenfor Hjælpemiddelområdet og har du ydermere specifik viden og erfaring med sagsbehandling i forhold til enten børn, boligindretning, servicehunde eller ortoser, så er det måske lige netop dig vi står og mangler.
Sagsbehandlende terapeut søges til fast stilling 35 timer til Hjælpemiddelområdet i Slagelse Kommune, med ansættelse pr. 1. juni 2024 eller snarest derefter.
Arbejdsopgaver og arbejdsområder
Sagsbehandling og afgørelser af ansøgninger om hjælpemidler, forbrugsgoder og boligændringer i henhold til Servicelovens §§ 112, 113 og 116.
Vi forventer, at du har erfaring med og kendskab til sagsbehandling på området samt erfaring med flere typer af hjælpemidler.
Vi drømmer om at få en kollega med specifik viden og erfaring indenfor områderne børn, boligindretning, servicehunde eller ortoser.
Udover vurderinger på hjemmebesøg vil der også være opgaver i forhold til at varetage akutte henvendelser som kommer ind i afd.
Kan du lide forandringer i hverdagen, kan du træffe beslutninger i et højt tempo, hvor tidspres ikke er ualmindeligt, og fortsat bevare en positiv og anerkendende tilgang til både borgere og kollegaer? Så er jobbet lige noget for dig.
Vi vægter engagement, sociale kompetencer, høj faglighed samt lyst til udvikling højt i et miljø, hvor forandring er på dagsordenen.
Din hverdag vil blive fyldt med spændende opgaver, der kræver, at du kan holde mange bolde i luften uden at tabe overblikket. Du skal derfor kunne lide at have travlt.
Vi forventer, at du kan lide at udfordre din leder og kollegaer i forhold til faglige diskussioner samt drøfte relevante problemstillinger for derefter selv at bringe din faglighed i spil i opgaveløsningen.
Din profil – Du
- har en baggrund som ergoterapeut eller fysioterapeut
- brænder for sagsbehandling af genbrugshjælpemidler
- har erfaring med Servicelovens §§112, 113 og 116
- har meget gerne specifik viden og erfaring indenfor børn, boligindretning, servicehunde og/eller ortoser, som du kan bringe i spil både i egen afdeling men også på tværs af kommunen
- brænder for at udvikle og højne det faglige niveau på området.
- har en naturlig anerkendende og tydelig kommunikation med borgere, kolleger og samarbejdspartnere – både mundtligt og skriftligt
- brænder for det gode samarbejde og tæt og daglig dialog med både borgere og samarbejdspartnere
- elsker at have travlt og få noget fra hånden
- forstår at skabe overblik og prioritere mellem opgaverne samt planlægge din dag, så din tid anvendes optimalt
- er samarbejdsvillig og har et godt humør, på trods af daglig travlhed i dagligdagen
- er i besiddelse af kørekort
- har erfaring i eDoc og/eller Nexus er en fordel, men ikke et krav
Vi kan tilbyde
Et alsidigt og udviklende job, hvor der er stor mulighed for at præge retningen på Hjælpemiddelområdet. Du bliver en del af Hjælpemiddelområdet i Sundhed og Ældre, der består af genbrugshjælpemidler, kropsbårne hjælpemidler og et hjælpemiddeldepot.
Derudover har du et tæt samarbejde med andre afdelinger i Sundhed og Ældre, blandt andet visitationen APV-teamet, hjemme- og sygeplejen, plejecentrene og terapeuterne på genoptræningsområdet.
Du bliver en del af et stort arbejdsfællesskab, hvor vi hjælper hinanden og arbejder sammen for at øge kvaliteten af alt, hvad vi gør. Vi lægger vægt på videndeling og læring, men også at vi har det sjovt, når vi går på arbejde og når vi har sociale arrangementer på arbejdet.
Slagelse Kommune ser mangfoldighed som et aktiv og menneskers forskellighed som en ressource. Derfor opfordres alle uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er med ugentlig arbejdstid på 35 timer/ugentligt.
Din primære arbejdsplads vil være på Industrivej 9, 4200 Slagelse.
Der vil være mulighed for, og efter aftale, at arbejde hjemme fra dage hvor det giver mening.
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den faglige organisation.
Ved alle ansættelser i Slagelse Kommune skal der foreligge straffeattest.
Hvis du vil vide mere
om stillingen, er du velkommen til at kontakte
- områdeleder Karen Jørgensen, telefon 58 57 97 89 eller
- TR Louise Dalsgaard, telefon 58 57 97 97.
Ansøgningsfrist
- onsdag den 24.april 2024 kl. 12.00
Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag d.en 25. april 2024.
Vær derfor opmærksom på at du med meget kort varsel kan blive inviteret til samtale.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (35-35 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Slagelse Kommune, Rådhuspladsen, 4200 Slagelse
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6029695