BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Ungeenheden har vi i forbindelse med budgetforliget fået en opnormering på det sociale myndighedsområde af vores politikere. Vi søger derfor en socialfagligt stærk rådgiver til det voksne socialområde med start den 3. januar 2025.
Hvem er vi
Ungeenheden arbejder med målgruppen unge fra 14 til 30 år. Vi blev etableret i august 2021 og er sammensat af en række forskellige fagligheder, som på forskellig vis støtter unge i at komme i uddannelse og beskæftigelse. Enheden tæller således uddannelsesvejledere, sagsbehandlere på forskellige lovgivninger, jobkonsulenter, forskellige indsatsmedarbejdere og administrative funktioner. Ungeenheden er vækstet betragteligt siden etableringen fra ca. 65 medarbejdere til ca. 100, og tilvæksten er primært sket med indsatsmedarbejdere på forskellige områder.
Kerneopgaver
- Du vil primært komme til at arbejde med sager inden for servicelovens § 85, herunder også i forhold til vores ICM indsats ”Find Hjem”, som er et 2 årigt hjemløshedsprojekt, vi kører
- Dine hovedopgaver vil være afholdelse af råd- og vejledningssamtaler, udarbejdelse af udredninger efter VUM 2,0 metoden samt opfølgninger m.v.
- Derudover vil du naturligvis skulle indgå med din faglighed i de mange vigtige tværfaglige sammenhænge, som Ungeenheden er en del af, blandt i forhold til overgange fra barn til voksen, den kommunale ungeindsats (KUI) mv.
Vi lægger vægt på, at du
- har en uddannelse som socialrådgiver eller socialformidler
- har flair for at arbejde i IT-systemer - herunder gerne erfaring som bruger af KMD Nexus
- har en positiv og konstruktiv tilgang til samarbejdet med borgere såvel som kolleger og samarbejdspartnere
- arbejder seriøst og målrettet med metoder, lovgivning og samtidig har fokus på et flow i din opgaveløsning
- er stærkt tværfagligt funderet og ved at vi er nødt til at samarbejde på tværs for at lykkes i fællesskab.
- kan navigere i en omskiftelig hverdag og holde mange bolde i luften
- er i stand til at strukturere dine arbejdsopgaver i en hverdag, hvor du arbejder med flere sager på samme tid
- bidrager til det gode arbejdsmiljø med positivitet og godt humør
Vi tilbyder
Dygtige og erfarne kolleger, som lægger vægt på et højt socialfagligt niveau, i et godt og humoristisk arbejdsmiljø.
- Et tæt og prioriteret tværfagligt samarbejde med Ungeenhedens øvrige teams
- Et tæt og prioriteret tværfagligt samarbejde med kommunens øvrige afdelinger
- En afslappet omgangstone
Det praktiske
Vores adresse er Bredahlsgade 3C, 4200 Slagelse (ca. 10 minutters gang fra Slagelse Station).
Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og efter principperne i Ny Løn med udgangspunkt i grundløn 37 for socialrådgivere og socialformidlere.
Der indhentes straffeattest og børneattest ved alle nyansættelser.
Du kan få mere at vide ved at kontakte
- Teamleder af Myndighed, Zina Zvizdic, telefon: 30 68 65 21, mail; zizvi@slagelse.dk
Ansøgningsfrist
Vi glæder os til at modtage din ansøgning med relevante bilag, herunder CV og dokumentation for uddannelse senest
- onsdag den 20. november 2024
I forbindelse med samtalerne vil du skulle udfylde en profiltest.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Ungeenheden, Bredahlsgade, 4200 Slagelse
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6135453