BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Center for Økonomi, Digitalisering og HR
Slagelse Kommunes Digitaliseringsafdeling håndterer blandt meget andet, opgaver relateret til sikkerhed, GDPR og ISO sikkerhedsstandarderne, men også støtte og support af systemejerne i Slagelse kommunes centerstruktur.
Vi har et ønske om at styrke vores kræfter på sikkerhedsområdet samt på flere af vores systemejeres opgaver som fx risikovurdering og fortegnelser. Kræfterne skal anvendes med et særligt fokus på de IT-Sikkerhedsmæssige udfordringer og for at sikre et kvalitetsløft omkring håndtering af vores 400+ systemer.
Vi søger derfor to nye medarbejdere.
Om jobbet
Du kan forvente et spændende job, hvor du kommer til at arbejde struktureret med støtte til vores systemejere samt sikkerhed efter et besluttet årshjul, internt regelsæt og gældende lovgivning. Området er generelt i rivende udvikling også i Slagelse Kommune og der er derfor gode faglige og personlige udviklingsmuligheder.
Vi ønsker at ansætte to nye medarbejdere, der skal håndtere opgaver indenfor sikkerhed og systemejerskab.
Således ønsker vi flere kræfter til udarbejdelse af blandet andet risikovurderinger og fortegnelser af processer på Slagelse kommunes mange forskelligartede systemer samt løsning af sikkerhedsopgaver på vegne af eller i samspil med systemejerne i Slagelse kommune.
Du bliver en del af vores nye system- og sikkerhedsteam, som har den daglige opgave at håndtere en bred vifte af henvendelser vedrørende informationssikkerhed og systemejerskab.
Slagelse Kommune er en del af DIGIT, et digitaliseringsfælleskab af 11 kommuner på Sjælland og har derfor et fællesskab på enkelte sikkerhedsområder.
Om dig
Vi forestiller os, at du har erfaring med sikkerhedsopgaver, meget gerne i en lignende offentlig organisation. Vi kan også se dig i stillingen som forholdsvis nyuddannet. Det er en fordel hvis du kan demonstrere viden og kendskab til GDPR, ISO 27001, ISO 27002 og ISO 27005.
Det er et krav for ansættelse at du
- Har en relevant uddannelse indenfor informationssikkerhed eller flerårig dokumenteret erfaring indenfor samme områder
- Er struktureret, kan arbejde efter et årshjul - og er god til at samarbejde med interessenter og kolleger i opgaveløsningen
- Kan arbejde selvstændigt og har fokus på eksekvering i opgaveløsningen
- Er tillidsvækkende og servicerende i din adfærd
- Er god til at kommunikere med interessenter på alle niveauer indenfor organisationen
Det er en betingelse for ansættelse i stillingen, at du accepterer indhentning af straffeattest.
Vi tilbyder
Ansættelse i Digitaliseringsafdelingen i Center for Økonomi, Digitalisering og HR i et spændende og udviklende job, hvor du bliver kollega til bl.a. IT-projektledere, IT-systemarkitekter, digitaliseringskonsulenter, kommunikationsmedarbejdere samt system- og driftsspecialister og selvfølgelig 5 nære kollegaer i vores nuværende sikkerhedsteam.
Vi er en arbejdsplads med fokus på
- gode udviklingsmuligheder for den enkelte, både fagligt og personligt
- et godt og tillidsskabende, men travlt arbejdsmiljø
- en selvstændighedskultur hvor den enkelte får/tager ansvar for arbejdets udførelse i samspil med kollegaer
- at vi er en serviceorganisation hvor smilet og det gode humør fremmer opgaven
- muligheder for at kunne arbejde i fleksible rammer
IT-afdelingen er p.t. placeret på Caspar Brands Plads 6 i Korsør.
Øvrigt
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og efter principperne om ”Ny Løn”, afhængig af dine kvalifikationer og forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Du kan få yderligere oplysninger
om stillingen ved henvendelse til
- informationssikkerhedskoordinator Michael Ferrold, telefon 23 29 94 96 eller
- afdelingsleder Thomas Elmann, telefon 28 80 14 19.
Ansøgningsfrist
Ansøgning bilagt CV mærket ”Sikkerhedsmedarbejder” skal være indgået elektronisk via linket senest
- onsdag den 10. april 2024 kl. 8.00.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler onsdag den 15. april 2024.
Stillingerne ønskes besat 1. juni 2024 eller tidligst muligt derefter.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV og dokumentation for uddannelse.
Slagelse Kommune har i dag ca. 7.000 ansatte som alle anvender digital teknologi i dagligdagen. Vi har over 400 programplatforme og har en sammenhængende infrastruktur som dækker over 250 fysiske lokationer. Stab for Økonomi og Digitalisering er en tværgående stab med ansvar for bl.a. koncernens it-drift, support, udvikling og projektering af teknologiske og digitale initiativer.
Slagelse Kommune ser mangfoldighed som et aktiv og menneskers forskellighed som en ressource. Derfor opfordres alle uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge den ledige stilling.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Økonomi, Digitalisering og HR - IT afdeling, Rådhuspladsen, 4200 Slagelse
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6016301