BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Uddannelsesteamet på Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse (NSR) søger nyt teammedlem til administrativ funktion.
Vi søger en dygtig og engageret kollega til vores uddannelsesteam. Hvis du brænder for at være en del af en administrativ funktion, hvor du får mulighed for at varetage en bred vifte af driftsopgaver indenfor sundhedsuddannelse, så er dette din chance!
Om os:
Vi er et dynamisk uddannelsesteam dedikeret til at levere uddannelsesstøtte til de forskellige uddannelser som findes på NSR. Uddannelsesteamet indgår i HR, Uddannelse og Forskningsenheden, og er en central del af Administrationen på Slagelse sygehus. Vi holder til i et åbent kontormiljø i Klinisk Kompetence Center (KKC), som er vores fysiske uddannelsescenter på NSR. Vi har bl.a. ca. 1800 studerende og fastansatte medarbejdere fra forskellige uddannelser og faggrupper gennem KKC hvert år, hvorfor der altid er fuld knald på hverdagen hos os. Vi er et fagligt stærkt team som løfter i flok og vi tager ansvar for opgaver og det kollegiale fællesskab. Vi er et team med højt humør og her er altid plads til at grine.
Dine ansvarsområder inkluderer fx:
- Administration af fælles postkasser
- Koordinering af køreplan for Hjerte-Lungerednings-stationerne
- Praktisk afvikling af eksamener for sygepleje- og medicinstuderende
- Oprettelse, registrering og udvikling af kurser i systemet Plan2Learn
- Kalenderstyring i KKC
- Planlægning og koordinering af praktisk prøve-eksamen (OSCE) for medicinstuderende
- Brugeroprettelse i forbindelse med opstart af nye hold studerende
- Praktisk koordinering og servicering af brugerne i KKC
- Bestilling og fakturagodkendelse i Oracle
- Koordinering af uddannelsesforløb for bl.a. sundhedsadministrativ koordinator studerende (SAK studerende)
Vi søger en person som:
- Har en administrativ baggrund, fx som administrationsbachelor eller kontorassistent
- Er struktureret og detaljeorienteret, med evnen til at bevare overblikket i travle perioder
- Trives i et teammiljø og bidrager positivt til et godt arbejdsmiljø
- Har gode kommunikationsevner og er vant til at samarbejde med forskellige interessenter
- Er serviceminded og har evnen til at være et smilende ansigt udadtil for KKC
- Har blik for struktur og koordinering i et travlt miljø
- Har erfaring med administrative opgaver og trives med at jonglere flere opgaver samtidig
- God til at se muligheder og kreative forbedringspotentialer
- Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til sundhedsvæsenet
Enheden for HR, Uddannelse og Forskning er en af fire enheder i Administrationen. Vi har hele sygehuset som arbejdsplads, og arbejder på tværs af administrationen med nøglepersoner i afdelingerne. Vi har forskellige faglige baggrunde, og vægter arbejdsfællesskab, relationer og godt arbejdsmiljø højt. Vi har stor selvstændighed og metodefrihed i opgaveløsningen og har endvidere alle mulighed for ad hoc hjemmearbejde og fleksibilitet i arbejdets tilrettelæggelse.
Ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat fra d. 1. august 2024. Ansættelse sker på overenskomstmæssige vilkår, og efter aftale med forhandlingsberettiget organisation. Hovedtjenestested vil være på Slagelse sygehus, men kan også lejlighedsvis foregå på Næstved sygehus.
Ansøgningsfrist
Søndag d. 2. juni 2024.
Ansættelsessamtaler
Uge 24
Hvis du har spørgsmål til stillingen eller enheden, er du velkommen til at kontakte chef for HR, Uddannelse og Forskning, Ria Hjorth på tlf.: 2048 5985.
Vi glæder os til at høre fra dig.
På Næstved, Slagelse og Ringsted sygehuse sætter vi en ære i at samarbejde på tværs af afdelinger, sygehuse, kommuner og praktiserende læger, fordi det gavner vores patienter. Derfor hedder vores strategi også "Sammen er vi bedst".
Vi har stor tillid til vores medarbejdere og tror på, at åbenhed og frihed skaber udvikling og nytænkning i dagligdagen, så der bliver kortere vej fra ord til handling.
Vi arbejder aktivt med bæredygtighed på flere planer. Både hvad angår miljø, men også omkring vores behandlingsforløb og arbejdsgange. Og kan vi gøre tingene smartere, gør vi det.
Vi lægger stor vægt på, at vores medarbejdere trives. Derfor har vi fokus på såvel tryghed og udviklingsmuligheder, balance mellem arbejde og fritid og en veltilrettelagt onboarding.
Alt det mener vi, er med til at skabe arbejdsglæde hos medarbejderne. En arbejdsglæde, der også er med til at skabe tryghed og tilfredshed hos dem, vi er her for - nemlig patienterne.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Sjælland, Alleen, 4180 Sorø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6049127