BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Uddeler Brugsen Flakkebjerg
Grib muligheden hos Danmarks største detailhandelsvirksomhed og få mulighed for at:
- Stå i spidsen for en moderne butik med stærk lokal forankring og et unikt sammenhold
- Få en tæt relation til vores trofaste kunder i dagligdagen
- Være med til at styrke og præge et aktivt lokalsamfund i byen
- Få et tæt samarbejde med en yngre og aktiv bestyrelse, samt Brugsens venner
Brugsen i Flakkebjerg er en selvstændig brugsforening beliggende i en lille landsbymed ca. 450 indbyggere omgivet af friskole, daginstitution, efterskole, kirke, forsamlingshus, forsøgsstation og et stort opland.
Butikken er meget synlig i gadebilledet, hvorfor der løbende arbejdes på at optimere butikken i forhold til at skabe de bedste rammer for kunder såvel som medarbejdere og fastholde/udvide arrangementer med byens øvrige foreninger. Der er ligeledes tilknyttet et OK tankanlæg.
Bliv vores nye engagerede brugsuddeler
I jobbet som uddeler får du ledelsesansvar for 24 medarbejdere samt ansvar for butikkens drift, hvilket bla. indebærer, at du:
- Har ansvar for budget, resultatet og andre administrative opgaver.
- Sikre en attraktiv arbejdsplads, hvor dine medarbejdere løbende udvikler sig gennem coaching og træning.
- Udvikler butikken og præger sortimentet.
Størstedelen af din tid bruger du blandt medarbejdere og kunder i butikken, da du deltager i de daglige opgaver. Det er vigtigt, at du lærer vores kunder at kende, så vi kan tilbyde et sortiment, der imødekommer deres behov. Her er der i vid udstrækning frie rammer til at udøve ægte købmandskab.
Derudover står du i spidsen for at skabe et godt sammenhold blandt medarbejderne, du udvikler og klæder dem på til at tage ansvar, og inddrager dem i driften.
Vær med til at styrke lokalsamfundet
Som uddeler er du en aktiv spiller i lokalsamfundet. I tæt samarbejde med bestyrelsen, engagerer du dig i at skabe aktiviteter i byen blandt andet I samarbejde med Fællesrådet og lade butikken danne ramme for flere af byens arrangementer, f.eks. fastelavn, halloween og juletræstænding.
Den person vi søger, skal have følgende kompetencer:
- Du har ledelseserfaring fra detailbranchen
- Du arbejder med driftsmæssige og administrative opgaver
- Du har en god forståelse for tal og regnskaber
- Du er IT kyndig samt god erfaring med de sociale medier
- Du er struktureret og skaber god teamånd
- Du formår at fremtidssikre, have overblik og skabe en salgsklar butik alle ugens dage
- Du besidder det gode købmandskab og kan skabe resultater såvel på top- som bundlinje
- Du er ekspert i kundeservice
Som person er du først og fremmest udadvendt og du kan lide at tale med mennesker. Som leder har du gennemslagskraft og kan sikre resultater. Du går forrest, bringer nye initiativer i spil og er dygtig til at motivere dine medarbejdere gennem din passion for det, du laver.
Vi tilbyder:
- Løn og ansættelsesvilkår iflg. BA/DLO overenskomst
- Tiltrædelse efter aftale
Vi forventer, at du:
- Brænder for det gode købmandskab
- Kan videreudvikle butikken i en positiv retning
- Som person er du en team-player, der gerne går forrest for at sikre den bedste service til vores kunder.
- Formår at uddelegere ansvar samt lede og udvikle vores dygtige medarbejdere gennem et godt samarbejde
- Lysten og viljen til at involvere dig i lokalsamfundet og samarbejde med byens Fællesråd
- God til planlægning og igangsætte de rette initiativer på de rigtige tidspunkter.
- Deltager aktivt i møder i kæden/Coop som er relevant for stillingen
Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
Formand Dina W. Sørensen tlf.: 3083 4490 eller Salgschef Allan Garde tlf.: 5159 3148
Vi behandler ansøgninger løbende og afholder ligeledes samtaler løbende, så tøv derfor ikke med at søge. Send din ansøgning senest den 10. marts 2024.
I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.
Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Dagli’Brugsen, fakta, Coop365 og Irma samt Coop.dk Shopping og coop.dk MAD. Vi er omkring 40.000 medarbejdere og sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 43 milliarder kr. i vores ca. 1000 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Vi er ejet af vores ca. 1,8 million medlemmer.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=42e6df78)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Brugsen, Flakkebjerg Hovedgade, 4200 Slagelse
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991968