Vi leder efter dig, der kan arbejde selvstændigt og som har stor administrativ erfaring, et højt drive og med god kvalitet kan levere HR-sagsbehandling og løse administrative opgaver i vores stab, i Afdeling for Retspsykiatri i Slagelse.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en administrativ stabsmedarbejder (37 timer), der har bred erfaring med administration generelt og særligt med administrative opgaver og sagsgange indenfor HR. Som vores nye kollega skal du have kendskab til HR arbejdet omkring løn og ansættelser og kunne vejlede vores ledelse i daglige spørgsmål indenfor området. Du har erfaring med eller kendskab til arbejdet med forhåndsaftaler og overenskomster.

Du bliver en del af en engageret og tværfaglig stab i Afdelingen for Retspsykiatri, hvor du, sammen med otte kolleger, er motiveret til at klare dagens udfordringer.

Staben består af to teams. Et administrativt team, der arbejder med HR og administrativ ledelsesstøtte samt et udviklings- tværgående team, der varetager kvalitetssikring og controlling på overordnede funktioner inden for arbejdsmiljø og funktioner relateret til kvalitet, pleje, uddannelse og sikkerhed.

Staben servicerer hele afdelingen og afdelingsledelsen. Du får, sammen med en kollega, selvstændigt ansvar for HR-opgaverne relateret til ansættelse, løn, ændringer og fratrædelse, samtidig med en række andre administrative opgaver.

Vores forventninger til dig:

  • Du er kontoruddannet, gerne indenfor offentlig administration
  • Du har relevant erfaring med HR, særligt med løn, ansættelse og fratrædelse
  • Du har gode IT-kompetencer og sætter dig hurtigt ind i nye systemer
  • Du er god til at kommunikere, både skriftligt og mundtligt, og er opsøgende i din læring og i dit samarbejde med andre
  • Du kan prioritere egne opgaver og byder gerne ind med afløsning på andres
  • Du trives med at være en del af en afdeling i udvikling

Dine opgaver

HR

  • Postkasse - modtagelse, formidling og besvarelser af henvendelser om HR
  • Udarbejdelse af stillingsopslag og kommunikation i HR On
  • Ansættelser, herunder udarbejdelse af løntilbud
  • Administrativt HR arbejde relateret til ansættelser:
    • Bestilling af IT-adgange
    • Indhentelse af straffeattester
    • Udarbejdelse af intro-planer
    • Ændringer i ansættelsesforhold
    • Fratrædelse
    • Kursus-administration

Generelle administrative opgaver:

  • Afdelingens hovedtelefon
  • Afdelingens hoved-postkasse (afløsning)
  • Ledelsesstøtte ift. ESDH-registrering og ad hoc opgaver
  • Møde- og udvalgsregi; Booking, dagsordener, referater og opfølgning
  • Ansvarlig for justering af afdelingens D4 instrukser
  • Ad hoc administrative og praktiske serviceopgaver

Din personlige profil

  • Du arbejder målrettet, kvalitetsbevidst og selvstændigt
  • Du har et stort drive for driftsopgaver og formår at levere trods afbrydelser og mange bolde i luften
  • Du er imødekommende og serviceminded
  • Du har en venlig omgangstone og arbejder aktivt for det gode arbejdsmiljø
  • Du er god til at opsøge viden og hjælp til egen opgaveudførsel
  • Du ved, hvad det vil sige at være del af et team
  • Dit menneskesyn rækker ud over sygdom og retslige foranstaltninger – også når du arbejder i en stabsfunktion.

Du får job i en afdeling, hvor

  • Du får en god introduktion til afdeling, opgaver og kolleger
  • Vi arbejder sammen om at lykkes
  • Vi har stort fokus på faglige opgaver
  • Vi skal i gang med en betydelig udvidelse, med to nye sengeafsnit i 2024, der også får betydning for dine og teamets opgaver


Rammer for stillingen

Ansættelse pr. den 1. maj 2024 eller efter aftale.

Arbejdstiden er på 37 timer ugentligt, med flekstidsordning og med mulighed for hjemmearbejde efter aftale. Løn- og ansættelse vil ske i henhold til overenskomst mellem Danske Regioner og den faglige organisation.

Vil du vide mere om stillingens indhold, kan du kontakte chefsygeplejerske Anne L. Eisenhardt på telefon 9359 5870 eller sekretariatsleder Lotte Andersen på telefon 9356 6858.

Ansøgningsfrist: onsdag den 6. marts 2024.

Samtaler afholdes i uge 11. Du skal ved samtalen løse skriftlige cases.

Ved tilbud om ansættelse, indhentes der som minimum referencer ved nuværende leder, og der indhentes offentlig straffeattest efter gældende regler.

Afdeling for Retspsykiatri, Psykiatrien Region Sjælland består af den højt specialiserede Sikringsafdeling med 3 afsnit á 10 senge (snart 4), 4 lukkede regionale afsnit (snart 5) med i alt 50 pladser samt Retspsykiatrisk opsøgende team (ROT) med 150 patienter.

Afdeling for Retspsykiatri er en del af Psykiatrien i Region Sjælland, hvor kompleksiteten og udfordringerne gør arbejdet til noget særligt. Der er særlig bevågenhed i forhold til at opkvalificere medarbejderne og derfor også gode muligheder for efter- og videreuddannelse. Sikkerheden vægtes højt – det er fundamentet for det videre relations-arbejde, der med Recovery-tilgangen som overordnet paraply, er det bærende element i behandlingen.

Du kan læse mere om afdelingen; Afdeling for Retspsykiatri - Psykiatri (psykiatrienregsj.dk)

Psykiatrien som arbejdsplads 

I Psykiatrien Region Sjælland kan du gøre en forskel for hele mennesket. Vi skaber håb, vilje og lyst til livet. Du gør en meningsfuld forskel, når du vælger at arbejde i Psykiatrien. Gør karriere i Psykiatrien, hvis du vil redde mere end liv. Se mere på Jobipsykiatrien.dk – og læs om udviklingsmuligheder, karriereveje og alt det andet som er rart at vide, når man søger nyt job.

Om Psykiatrien
Psykiatrien Region Sjælland er en behandlingspsykiatri, der består af en række sengeafsnit og ambulante enheder rundt omkring i regionen. Vi varetager psykiatrisk udredning og behandling samt akutforpligtelsen i Region Sjælland.

Vi udvikler og formidler en bred vifte af psykiatriske tilbud til regionens borgere, og vi har en anonym rådgivning, som er åben for alle, der har behov for viden eller sparring om psykisk sygdom. Vi forsker bredt med inddragelse af både patienter og pårørende. Vi ser det som en vigtig opgave at uddanne fremtidens medarbejdere, så vi varetager også en stor uddannelsesopgave.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Slagelse Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Sjælland, Alleen, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991084

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet