Fredag aften modtog politiet en anmeldelse om en person, der befandt sig på skinnerne ved banegården i Slagelse. Personen viste sig at være en 38-årig kvinde, der ikke var helt sig selv.
Kvinden blev sigtet for forstyrrelse af samfærdselsmidlerne og blev efterfølgende kørt til behandling på sygehuset.
Kilde: Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi