Økonomikonsulenter til Økonomi og Styring

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger to økonomikonsulenter til afdeling Økonomi og Styring, som er placeret centralt i Center for Økonomi, Digitalisering og HR. Slagelse kommune er i gang med omorganisering af måden, hvorpå vi løser økonomiopgaven, og du vil blive en del af vores nye afdeling Økonomi og Styring.

Som økonomikonsulent hos os vil dine opgaver spænde lige fra bogføring, afstemning, rådgivning og sparring med ledere, herunder især understøttelse af budgetopfølgninger og ledelsestilsyn m.m. Du vil få en bred kontaktflade, da du kommer til at arbejde tæt sammen med ledere og chefer, men også andre med administrativt ansvar samt kollegaer i Center for Økonomi, Digitalisering og HR. På nuværende tidspunkt mangler vi økonomikonsulenter til områderne Sundhed og Ældre samt Handicap og Psykiatri.

I Slagelse kommune udvikler og optimerer vi hele tiden vores økonomistyringen bl.a. ved at implementering af nye løsninger og værktøjer. Hertil kan tilføjes, at vi reimplementerer kommunens økonomisystem OPUS i 2. halvår 2024. Du vil således få rig mulighed for at blive udfordret og lære nyt.

Du

  • har erfaring med bogføring, økonomiopfølgning samt viden om budget- og regnskabsprocesser
  • har lyst til og interesse for at forstå det faglige område indenfor Sundhed og Ældre eller Handicap og Psykiatri
  • har godt styr på din faglighed, interesse for kommunal økonomi og styring samt trives med at bringe din faglighed i spil i forbindelse med rådgivning og sparring af ledere
  • dribler naturligt med en god blanding af opgaver, der løses på både kontoret og ”ude i marken” hos fagområderne. Du skal forvente at sidde fysisk på rådhuset og også ude hos fagområdet
  • er udadvendt, proaktiv, serviceminded af natur og får energi af at hjælpe andre
  • arbejder struktureret og har ingen problem med at overholde deadlines
  • er god til at arbejde sammen med andre og bidrager til et godt arbejdsmiljø

Vi
  • tilbyder en udfordrende stilling med faglig og personlig udvikling inden for alle aspekter af kommunaløkonomi, og hvor indholdet udvikler sig i takt med dine kompetencer og krav og forventninger fra omverdenen
  • fokuserer på udvikling af kommunens økonomistyring
  • har frihed under ansvar, mulighed for hjemmearbejde og for at tilrettelægge arbejdsdagen fleksibelt
  • løn efter principperne i Ny Løn med udgangspunkt i gældende overenskomst.

Det praktiske
Slagelse Station ligger ret tæt på rådhuset, og der er gode parkeringsmuligheder i nærheden, så det er nemt at komme hertil.

Hvis du vil vide mere
For yderligere information om stillingen, er du også velkommen til at kontakte:
  • afdelingsleder Linette Søndengaard på telefon 21 64 60 13 eller mail lisno@slagelse.dk
  • konstitueret teamleder Sedsel Jørgensen på telefon 58 57 90 70 eller mail sejoe@slagelse.dk

Der er tale om fuldtidsstillinger, som vi ønsker besat snarest muligt.

Ved alle ansættelser i Slagelse Kommune skal der forevises straffeattest.

Frist
Send din ansøgning samt CV og dokumentation for uddannelse senest den
  • 11. marts 2024

Vi afholder samtaler den 14. og 15. marts 2024.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Slagelse Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Økonomi - Budget, Analyse og Data, Rådhuspladsen, 4200 Slagelse

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6003202

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet