BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du vores nye systemkonsulent?
På Beskæftigelses- og integrationsområdet i Slagelse Kommune vil vi samle vores it-understøttelse og digitaliseringskræfter, for bedre at kunne understøtte vores kollegaer. Vi søger derfor to systemkonsulenter.
Du bliver en del af en ambitiøs organisation
Anvendelse af it-systemer og webbaseret løsninger er essentiel for at lykkes med kerneopgaven. Samtidig stiger ambitionen og udbuddet af digitale værktøjer, som stilles til rådighed, eller er obligatoriske for borgere og virksomheder at anvende. Derfor er det vigtigt, at udvikling og indkøb sker inden for en ambitiøs strategiramme, så vi får relevante digitale tilbud, der giver mening for os og for borgerne, og at medarbejderne i deres dagligdag får den nødvendige it-understøttelse.
For at kunne optimere arbejdet og ruste os til nye digitale løsninger, samler vi vores it-understøttelse og digitaliseringsopgaver i et team af tre: en digitaliseringskonsulent samt to systemkonsulenter, hvor du kan blive den ene.
Din nye hverdag
Arbejdsmarked, Rådgivning og Integration har ca. 270 ansatte, fordelt på flere matrikler og afdelinger. Vi lægger vægt på, at vores arbejdsplads skal være et godt sted at være, og vi har fokus på udviklingen af et endnu bedre arbejdsmiljø.
Du bliver en del af Stabssekretariatet, hvor vi bl.a. varetager økonomiopgaver, udarbejder politiske sagsfremstillinger, besvarer aktindsigter og klager, understøtter centret juridisk, sidder med personalesager, foretager it-udstyrsindkøb, samt varetager kommunens rehabiliteringsteam og passer vores reception. Der er i alt 23 ansatte og en leder i afdelingen.
Vi har et godt fællesskab og afholder forskellige arrangementer, som er med til at skabe en god og uformel tone i en til tider travl hverdag, hvor vi arbejder med hver vores opgaver og fagligheder.
Du vil indgå i et team af tre; to systemkonsulenter, hvor du er en af dem, samt en digitaliseringskonsulent med hovedansvar for at drive den digitale udvikling og indkøbe systemer.
Dine opgaver
Dine primære opgaver sammen med den anden systemkonsulent, vil bestå af at sikre, at dine kollegaer fordelt på syv afdelinger i centret får den nødvendige it-understøttelse, der er behov for, særligt med fokus på centrets fagsystem, men også som sparringspartner til øvrige it-systemer. Det inkluderer opsætning af FASIT arbejdslister, dashboard, og oprydning. Sammen med teamet vil du skulle udarbejde ledelsesinformation og agere som brobygger mellem stabssekretariatet og centrets driftsafdelinger. Samtidig skal du medvirke til at drive den digitale udvikling, så vi kommer til at stå stærkere.
Sammen med den anden systemkonsulent vil I tilrettelægge jeres opgaver, så I begge opnår kendskab til de forskellige afdelingers kerneopgaver. Jeres primære arbejdsplads er Jobcentret på Kalundborgvej, men for at sikre, at dine kolleger får den nødvendige it-hjælp, vil én af de to systemkonsulter arbejde 2 dage om ugen fra Jobhusets adresse på Skovsøgade.
Dine kompetencer
Du
- har erfaring med at yde it-support, gerne FASIT og de tilhørerende moduler samt øvrige it-løsninger, der integrerer med vores fagsystem
- har interesse for og er i stand til at tilegne dig viden om flere fagområder inden for beskæftigelses- og integrationsområdet
- har interesse for digitalisering i det offentlige, borgerrettede løsninger, og hvordan vi bedst sikrer et højt serviceniveau
- arbejder systematisk, grundigt og detaljeorienteret med data
- har gode samarbejdsevner, er en teamplayer og bidrager gerne til den fælles opgaveløsning
- er god til at formidle viden og kommunikere i skrift og tale
- er tålmodig og serviceminded.
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer med ansættelse pr. 1. september 2023.
Stillingen besættes på overenskomstvilkår efter gældende overenskomst og forhandles med den forhandlingsberettigede organisation.
Rekrutteringsprocessen
Send din ansøgning med relevante bilag, herunder CV samt dokumentation for uddannelse senest
- tirsdag den 27. juni kl. 08.00.
Der afholdes samtaler torsdag den 29. juni. Der kan ved behov indgå en case i forbindelse med samtalen.
Du må forvente, at vi indhenter referencer.
Ønsker du flere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte:
- Afdelingsleder Marianne Søgaard, telefon 20 22 27 60, mail: maris@slagelse.dk
Vi glæder os til at høre fra dig
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Slagelse Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Slagelse Kommune, Kalundborgvej 59, 4200 Slagelse
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1519&ERId=82397
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848357